Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیامرث حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد شهرستان مارگون در زمینه‌های مختلف از جمله در گردشگری و کشاورزی و صنعت اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت‌ها می‌توان مقدمات توسعه در این شهرستان را فراهم کرد.

وی به گازرسانی به روستاهای شهرستان مارگون همزمان با دهه فجر اشاره کرد که طی آن 19 روستای این شهرستان گازرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص توضیح داد که با اجرای این طرح گازرسانی تعداد ۵۱۲ خانوار با جمعیت بیش از ۲ هزار و ۵۶۰ نفر در شهرستان مارگون از سوخت گاز طبیعی بهره مند شدند که مردم از این پس در این منطقه سردسیری زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

این مسئول همچنین به طرح ساماندهی میدان و بلوار ورودی شهر مارگون و ساخت مکان اقامتی و گردشگری در این شهر اشاره کرد که کلنگ زنی شدند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان مارگون و نیاز به توسعه مکان‌های تفریحی و اقامتی نیز گفت: طی تفاهم و توافقی با منابع طبیعی و میراث فرهنگی زمینی برای ساخت پارک اسکان و پارک محله‌ای در شهر مارگون واگذار و اعتبار مورد نیاز این دو طرح نیز تامین شده است.

به گزارش فارس؛ بخش مارگون که تا پیش از این از توابع شهرستان بویراحمد محسوب می شد به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۶۸ به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیات دولت در دی ماه ۱۳۹۸به شهرستان ارتقا یافت.

 شهرستان جدید مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله ای حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است حدود ۱۷ هزار نفر از جمیعت این شهرستان جدید روستایی و بالای سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز جمعیت شهری دارد.

انتهای پیام/82009

 
 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری پارک کهگیلویه و بویراحمد اسکان شهرستان مارگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جعفر میعادفر در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در حاشیه مراسم آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت:‌ عملیات ساخت پایگاه های اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد و سعادت آباد لیشتر گچساران و همچنین پایگاه اورژانس جاده ای و پایگاه اتوبوس آمبولانس شهرک صنعتی یاسوج آغاز شد.

میعادفر همچنین با اشاره به دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:‌ ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز این استان فعال است. با توجه به وضعیت این استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی و بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور همچنین در حاشیه آغاز عملیات ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تخصیص دادیم که البته کافی نیست، افزود: ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته خریداری شدند که ۲۵۰ دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است.

 میعادفر ادامه داد: ۵۰ دستگاه آمبولانس آماده توزیع در سراسر کشور است و در صورت تامین به موقع ارز مورد نیاز، ماهانه ۵۰ دستگاه آمبولانس، تجهیز و آماده توزیع در کشور می‌شوند. همچنین در زمینه توسعه اورژانس هوایی، برنامه ما، خرید خدمت از سازمان های دارای بالگرد است. از سوی دیگر، ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که به دنبال تبدیل آنها به پایگاه ملکی هستیم.

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته