Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آجرلو یک فیلم یک دقیقه منتشر کرده و از رییس جمهور و معاون اول دولت درخواست کرد اجازه دهند فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم گیری کنند

مصطفی آجرلو که پیش از این از شعارهای انتخاباتی اش رونمایی کرده بود، این بار در شبکه های اجتماعی دست به انتشار یک فیلم کوتاه از دوران مدیریت خود در پاس زده و این فیلم کوتاه یک دقیقه ای را با درخواست شفاف از دولت به پایان برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در میان چهار نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، آجرلو زودتر از علی کریمی، شهاب عزیزی خادم و کیومرث هاشمی فعالیت های انتخاباتی خود را عمومی کرده است.
مصطفی آجرلو که برای اعضای مجمع برنامه خودش را ارسال کرده، در شبکه های اجتماعی فیلم های کوتاهی منتشر می کند که یادآور دوران مدیرعاملی اش در پاس است.
البته در بخش پایانی این فیلم کوتاه او از رییس جمهور و معاون اول دولت تقاضا کرده بگذارند فوتبالی ها برای فوتبال تصمیم بگیرند.

 

 

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مصطفی آجرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد