Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:41:31 GMT

ما تجارت تلفن های هوشمند را نمی فروشیم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۹۴۶

ما تجارت تلفن های هوشمند را نمی فروشیم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت هوآوی رن ژنگ فئی پس از بیش از یک سال دوری از دوربین، اولین حضور خود را در بین رسانه‌های بین المللی انجام داد و هرگونه شایعه باقیمانده مبنی بر اینکه شرکت وی به دنبال فروش تجارت تلفن‌های هوشمند خود است را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژنگ فئی همچنین امیدواری خود را برای تجارت و همکاری با شرکت‌های آمریکایی در زمینه اجزا و تجهیزات مخابراتی و امکان تحول در روابط چین و ایالات متحده مطرح کرد.

بیشتر بخوانید

هوآوی بار دیگر از سوی آمریکا تحریم شد گفتگو با بایدن برای رفع موانع

مدیرعامل هوآوی همچنین به تمایل خود برای گفتگو شخصی با رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن و تشریح مزایای متقابل تجارت دوجانبه بین شرکت‌های آمریکایی و هوآوی پرداخت. علاوه بر این ژنگ فئی اظهار داشت که شرکتش انرژی لازم برای درگیر شدن در این گرداب سیاسی را ندارد و معتقد است که توسعه شبکه 5G هوآوی برای همه حاضران اصلی در بازار تلفن‌های هوشمند مهم است.

با توجه به یادداشت‌های جانبی، مدیرعامل هوآوی، آیفون ۱۲ اپل را «بهترین تلفن هوشمند جهان» معرفی کرد و از موفقیت کوپرتینو در دنیای گوشی‌های هوشمند تعریف و تمجید کرد. وی همچنین اشاره کرد که Huawei با ایجاد زیرساخت‌های 5G، شبکه‌هایی را در اروپا انتخاب می‌کند که مشتریان گران قیمت از آیفون‌های 5G خود برای نشان دادن اهمیت همکاری با Huawei استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوآوی تلفن همراه گوشی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا