Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@00:53:37 GMT

بازگشت سهرابیان با انگیزه مضاعف (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۹۶۶

آرمین سهرابیان پس از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت در بازی روز آینده آبی پوشان سیرجانی در دسترس امیرقلعه نویی قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در شرایطی در دو بازی گذشته مقابل سایپا و سپس نفت مسجد سلیمان به میدان رفت که آرمین سهرابیان یکی از ارکان اصلی خط دفاعی خود را به دلیل درگیری ای که در پایان دیدار برابر تراکتور به وجود آمد، در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن که با یک جلسه محرومیت قطعی و دو جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شده است، پس از اینکه در مقابل سایپا به دلیل دریافت کارت زرد حضور نداشت، در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نیز یک جلسه محرومیت انضباطی خود را پشت سر گذاشت و حالا این فرصت را دارد که بار دیگر با صلاحدید امیرقلعه نویی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.


بی شک بازگشت این مهره دفاعی که پیش از اخراج مقابل تراکتور یکی از نفرات اصلی تیم بوده، خبری خوبی برای خودش و همینطور امیرقلعه نویی خواهد بود و سرمربی باتجربه سیرجانی ها، حالا با خیال راحت تری آراش خط دفاعی خود را مقابل نساجی مازندران انتخاب خواهد کرد.

 

آرمین سهرابیان گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمین سهرابیان گل گهرسیرجان جلسه محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی