Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ به تمجید از هم‌وطن خود می پردازد. 

منچستریونایتد و وست برومویچ روز یکشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به فرصت بیشتر به منظور آماده شدن برای بازی مقابل وست برومویچ گفت:

به ندرت فرصتی برای تمرین و ریکاوری بیشتر داشته ایم زیرا پس از بازی با وست هم ما چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه را فرصت داشتیم و تا روز یکشنبه هیچ بازی‌ای نداشتیم و چنین چیزی برای ما یک فرصت نادر محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره مصدومان منچستریونایتد

پوگبا همچنان مصدوم است اما اریک بایی در تمرینات حضور داشته است و این باعث پیشرفت و تقویت ما می شود. 

درباره برگزاری بازی با رئال سوسیداد در تورین

همانطور که می دانید، در حال حاضر سفر کردن در اروپا دشوار است و این تصمیمی نیست که ما گرفته باشیم اما هنگامی که یک مسابقه در زمین بی طرف برگزار می شود، تیمی که از بازی خانگی محروم می شود، ضرر می کند. این مسئله از اختیار ما خارج است. می توانیم بگوییم که ما فقط یک بار در تورین به مصاف هم خواهیم رفت و من اصلا مخالفتی با این مسئله ندارم زیرا یک بازی کمتر خواهیم داشت.  

درباره تقابل با وست برومویچ

یکشنبه روز بزرگی برای ما است تا مجددا به مسیر پیروزی بازگردیم. از دست دادن دو امتیاز مقابل اورتون ناراحت کننده بود اما در بازی مقابل وست هم واکنش خوبی نسبت به تساوی دیرهنگام مقابل اورتون داشتیم.  

درباره گلزنی اسکات مک تومینای

از نظر من برای این که در جدول لیگ برتر رتبه بهتری داشته باشیم و در سایر رقابت ها نیز موفق باشیم، به تمامی بازیکنان خط حمله خود برای گلزنی نیاز داریم تا گل های بیشتری به ثمر برسانند و من اصلا بدم نمی آید که هافبک ها نیز بتوانند گلزنی کنند. در فصل گذشته، هر 3 مهاجم ما عملکرد بسیار درخشانی داشتند و 60 گل به ثمر رساندند؛ برونو (فرناندز) نیز به تیم ما آمد و او نیز گلزنی کرد. به گل های بازیکنان خط میانی خود نیاز داریم و اسکات مک تومینای چنین توانایی را دارد. اگر اسکات بتواند تعداد گل های خود را در فصل جاری دو رقمی کند، به عنوان یک هافبک دفاعی عملکرد بسیار خوبی در زمینه گلزنی داشته است.

از سولسشر سوال شد که آیا منچستریونایتد در فصل جاری پیشرفت کرده است و او پاسخ داد:

 در هر فصل تلاش می کنید که پیشرفت کنید و اگر واقعا پیشرفت کنید، یک گام رو به جلو برداشته اید. آیا به حد کافی پیشرفت کرده ایم؟ باید همه چیز را در پایان فصل مشاهده کنیم. ما هنوز هم در رقابت هایی که حضور داریم، شانس قهرمانی داریم. بله ما در نیمه نهایی لیگ کاپ متحمل شکست شدیم اما اکنون در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم، همچنان در لیگ اروپا حضور داریم و در لیگ برتر نیز در جایگاه دوم قرار داریم. با نگاهی به این موارد، به نظر می رسد که ما پیشرفت کرده ایم. یک دوره و مقطع بسیار سرنوشت سازی را پیش روی خود داریم پس باید کار خود را شروع کرده و ثبات خود را حفظ کنیم. باید برخی از اشتباهاتی که مرتکب می شویم را ریشه‌کن کرده و در مقابل دروازه حریفان نیز عملکرد بهتری داشته باشیم. در حال حاضر نمی خواهم بگویم که فصل موفقیت آمیزی را داشته ایم اما می توانیم فصل را با یک حس رضایت بخش و موفقیت آمیز به پایان برسانیم. با توجه به کیفیت ما در طول این فصل، نشان داده ایم که توانایی کسب جام را داریم.

سولسشر راجع به پیشرفت فرد می گوید:

وقتی که من به اینجا آمدم، فرد مشکلاتی داشت. اوایل و در کنفرانس های مطبوعاتی، سوالات زیادی در رابطه با وضعیت فرد از من پرسیده می شد اما همانطور که در آن زمان گفتم، هماهنگی بازیکنانی که به کشور جدیدی می آیند، کمی طول می کشد. بنابراین مقداری طول کشید که فرد در اینجا با تیم هماهنگ شود. نمی خواهم درباره پیشرفت فرد از خودم تمجید کنم بلکه فکر می کنم مایکل کریک و کیران مک کنا در پیشرفت او نقش داشته اند زیرا آن ها رابطه فوق العاده‌ای با یکدیگر دارند. این خود فرد است که عطش و فروتنی یادگیری را داشته و می خواهد پیشرفت کند. بازیکنان زیادی نمی توانند 100 بازی برای منچستریونایتد انجام دهند.  

از سولسشر در رابطه با ارلینگ هالند سوال شد او پاسخ داد:

بازی های ارلینگ را دنبال می کنم و همیشه این را گفته ام. تقریبا 2 سال با یکدیگر همکاری داشته ایم و او قطعا هم در باشگاهش و هم در تیم ملی نروژ دوران حرفه‌ای بسیار خوبی خواهد داشت. هالند در دورتموند عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و خواهیم دید که در چه باشگاهی کار خود را به پایان می رساند. به عنوان یک نروژی و کسی که با ارلینگ کار کرده است، تماشای عملکرد فوق العاده او بسیار لذتبخش است.  

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان وعده داد، وحید شمسایی و شاگردانش می‌خواهند تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال را سورپرایز کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن 40 سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال 2016 را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است، اما فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست بیاوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از 15، 16 سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقا‌وحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟