Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی عادت ناخوشایندی دارد که معمولا حضور در تولد خواهرش را به حضور در زمین فوتبال ترجیح می دهد. 

نیمار عادت کرده است که در روزهای نزدیک به تولد خواهرش رافائلا در دسترس نباشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ماه مارس در تقویم فوتبال معمولا زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است، اما نیمار تنها یک چیز در این برهه زمانی می بیند و آن تولد خواهرش است؛ رافائلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی طی سال های اخیر از یک الگوی مشخص در این هفته پیروی کرده. تولد رافائلا روز 11 مارس است و از فصل 2014/15 تا به امروز نیمار برای بازی های این بازه زمانی اغلب مصدوم و گاهی هم محروم بوده است.

رافائلا سانتوس کیست؟ 

نیمار رابطه صمیمانه ای با خواهرش دارد و یکی از تتو های پرتعداد بدنش را به چهره رافائلا اختصاص داده است (روی بازو). رافائلا خواهر کوچک تر نیمار به حساب می آید و در 11 مارس 1996 متولد شده است. او در صنعت مدلینگ دستی بر آتش دارد و با 5.5 میلیون دنبال کننده یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام محسوب می شود. این زن بخش زیادی از زمان خود را صرف موسسه خیریه برادرش می کند، سازمانی که نیمار در سال 2014 برای کمک به کودکان محروم پرایا گرانده سائوپائولو تاسیس کرده است، واقع در نزدیکی محل بزرگ شدن ستاره پاری سن ژرمن و برادرش. نام خانوادگی رافائلا هنگام تولد داسیلوا سانتوس بود اما به محض رسیدن به سن قانونی تصمیم گرفت که آن را به "بکران" تغییر دهد. یکی از رسانه های برزیلی ادعا کرده این تغییر نام به خاطر علاقه و احترام رافائلا به دیوید بکام بوده است، الگو و اسطوره دوران کودکی وی. رافائلا با مهاجم سابق اینتر، گابریل باربوسا هم در رابطه بود که البته سرانجام آن به جدایی در سال 2018 کشیده شد. 

نفرین تولد رافائلا برای نیمار

اینطور به نظر می رسد که تولد رافائلا برای نیمار درون زمین بدشانسی به همراه می آورد. نیمار تا پارسال به مدت 5 فصل متوالی بازی های تیمش هایش را در نزدیکی تاریخ تولد خواهرش از دست داده بود و چیز هم نمانده بود این عدد به 6 برسد؛ سال گذشته (2020) ستاره برزیلی در ماه فوریه دچار مصدومیت شد اما به هر شکلی که بود توانست پاری سن ژرمن را در دو دیدار رفت و برگشت مقابل دورتموند همراهی کند. همانطور که مطلع شدید، چند روز قبل و در دومین ماه از سال 2021، مصدومیت دوباره به سراغ نیمار آمد و مشخص شد این بازیکن 4 هفته را باید دور از زمین فوتبال بگذراند، جایی که یکبار دیگر غیبتش در باشگاه با تولد رافائلا تداخل دارد. 

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تولد خواهرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند

محمدرضا پور معین، عضو انجمن خادمان قرآن در حاشیه بازید از نمایشگاه «دستاوردهای وقف» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: موجب خرسندی است که نگاه متفاوتی در حوزه وقف در جریان است و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر در حوزه توجه به دانش بنیان‌ها، سازمان اوقاف و امور خیریه با اینکه شاید انتظار نمی‌رفت یک سازمان فقاهتی و فرهنگی و دینی اینقدر خوب در این امور شرکت کند، حقیقتاً خوب ورود کرده و جای تشکر دارد.

وی اظهار کرد: شاید قبلاً یک آبراه، یک پل یا درمانگاه را به حوزه وقف وارد می‌کردیم اما اکنون شایسته است که واقفان هم در حوزه دین و هم حوزه خدمات به مؤمنان در زمینه رفع نیازهای جدید اقدامات خیرخواهانه خود را انجام دهند.

پورمعین عنوان کرد: در زمینه ایجاد فضای بهداشتی و درمانی که در حوزه دهان و دندان با عنوان ایمپلنت می‌شناسیم، امروز در این نمایشگاه دیدم که کار شگرفی توسط وقف در این حوزه انجام شده که هم با علوم روز و هم با هزینه کمتر به دست مردم می‌رسد.

وی افزود: ساختن مسجد حتماً لازم است اما سلامت نمازگزار نیز واجب است. داشتن مردمانی سالم و با حال و روز خوب با آشنایی علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرد. همچنین امروز مشاهده می‌شود که در حوزه وسایل نقلیه ابتکاراتی انجام شده که جای این اقدامات خالی بود و امید است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

عضو انجمن خادمان قرآن تصریح کرد: در حوزه فرزند آوری و امور اجتماعی و بانکی و زیر ساختهای ارتباطی هنوز جای کار وجود دارد. ما به عنوان تنها کشور شیعه جهان باید مثل یاقوت و الماس بدرخشیم چون هم ابتکارات خوب و هم جوانان هوشمند داریم و هم زمینه فعالیت در این کشور پهناور وجود دارد. باید از همه پتانسیل خود در راه پیشرفت ایران اسلامی استفاده کنیم.

کد خبر 6092198 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم