Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ضیاءالدینی شبانگاه جمعه در تشریح این خبر با اشاره به اینکه با همکاری پلیس فتا، سه نفر از عاملان پخش اولیه این کلیپ در زاهدان شناسایی شده اند، افزود: سه نفر از عاملان پخش این شایعه نیز در شهرستان بم شناسایی شده اند.
وی اظهار داشت: عاملان پخش این شایعه در پرتوی تعامل دستگاه قضایی و پلیس به زودی دستگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان شهرستان بم خاطرنشان کرد: کلیپ منتشر شده مربوط به یک قتل در سال ۹۲ در یکی از شهرستان های استان بوده که عامل آن نیز در سال ۹۶ قصاص شده است.
ضیاالدینی با تاکید بر این مطلب که افراد در باز نشر مطالب و محتواهای منتشر شده در فضای مجازی باید از صحت و سقم آن اطلاع کامل داشته باشند، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمان و شهرستان بم با جدیت و قاطعیت با هرگونه اقدام در راستای تشویش اذهان عمومی، برهم زدن نظم اجتماعی و سلب آرامش فکری و روانی مردم، بر اساس قانون برخورد خواهند کرد و مجازات بازدارنده ای را برای مرتکبان این اقدامات در برنامه دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان اخبار کنکور عاملان پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا ربوده شده بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم