Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:16:45 GMT

درآمد هنگفت زین الدین زیدان از اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۷۳۷۷

درآمد هنگفت زین الدین زیدان از اینستاگرام

زین الدین زیدان ، سرمربی رئال مادرید با ۲۷.۸ فالوئری که در اینستاگرام دارند از هر پست تبلیغاتی در این پیج بیش از ۲۰۰ هزار یورو درآمد دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید محبوب ترین مربی در اینستاگرام است و به همین خاطر بیشترین درآمد را از تبلیغات در این شبکه اجتماعی کسب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان بیش از ۲۷.۸ میلیون دنبال کننه در اینستاگرام دارد و برای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود ۲۰۰ هزار یورو درآمد دارد. از این حیث مربیانی نظیر پیرلو از یوونتوس و سیمئونه از اتلتیکو مادرید فاصله زیادی با زیزو دارند.

زیدان فصل جالبی در رئال مادرید نداشته است. در حقیقت مربی فرانسوی با وداع با جام حذفی و سوپرجام نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و تیمش فعلا با دو بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید، پنج امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد.

هر چند که بازیکنانی نظیر رونالدو، نیمار، مسی، بکام، زلاتان و … به خاطر محبوبیت های خود در شبکه های اجتماعی درآمد بالایی دارند اما به نظر می رسد که مربیان نیز شرایط مشابهی دارند و می توانند از محبوبیت خود نهایت بهره را ببرند. زیدان صفحه اینستاگرامش را در سپتامبر ۲۰۱۴ راه اندازی کرده است که با هر پست تبلیغاتی سالی ۲۰۰ هزار یورو درآمد دارد. این در حالیست که به طور مثال مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پی اس جی از هر پست تبلیغاتی فقط ۱۵ هزار یورو درآمد دارد.

در میان مربیان حاضر در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، زیدان با ۲۸.۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رکورد دار است، پیرلو ۸.۴ میلیون طرفدار دارد، سیمئونه ۱.۷ میلیون، گواردیولا ۱.۲ میلیون، کومان ۷۶۹ هزار و پوچتینو ۲۹۷ هزار.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید لالیگا رئال مادرید رونالدو زیدان لالیگا مسی هزار یورو درآمد پست تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض

ضرغامی با انتشار عکسی از علی مطهری در کنار مادرش، به سالگرد شهید مطهری واکنش نشان داد.   عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سالگرد شهادت شهید مطهری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   ‏سالگرد مطهری به سکوت گذشت ‏مطهری اثر خنثی ندارد، همه‌اش نیاز روز است. ‏به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود، تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است. ‏ «هل الدین الاالحب». ‏امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند! ‏گسل، عمیق است.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود