Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوشکاش آرنا میزبان یکی دیگر از دیدار های نمایندگان انگلیس خواهد بود.

وولفسبرگر - تاتنهام در پوشکاش آرنا برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، باشگاه تاتنهام اعلام کرد که به دلیل محدودیت های موجود به واسطه پاندمی کرونا، دیدار این تیم مقابل وولفسبرگر اتریش (دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا) که قرار بود پنجشنبه در استادیوم وورثرسی اشتادیون تیم اتریشی برگزار شود، در ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت برگزاری بازی تغییر نخواهد کرد و سوت آغاز این دیدار راس ساعت 21:25 به وقت تهران زده خواهد شد. پیش از این هم به دلایل مشابه قرار شده بود این استادیوم 67 هزار نفری میزبان دیدار رفت تیم های لایپزیش و لیورپول باشد. 

همچنین بخوانید:

لایپزیش - لیورپول در پوشکاش آرنا برگزار می شود / رسمی

 

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پوشکاش آرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر