Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سومین روز از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات در بخش جانبازان و معلولین، سید علی اصغر جوانمردی ورزشکار فارسی در بخش پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۸۷ سانتیمتر با ایستادن بر سکوی نائب قهرمانی، بار دیگر ورودی کسب سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمردی پس از این مسابقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، گفت: رقابت خوبی با رقبا داشتم و از رکورد‌هایی که ثبت کردم با توجه به شرایط تمرینات رضایت دارم و خوشحالم که دوباره ورودی پارالمپیک توکیو را کسب کردم.

او افزود: در ماده پرتاب وزنه جانبازان و معلولان که بنده شرکت کرده بودم ۱۲ ورزشکار که همگی از پرتاب گران به نام بودند حضور داشتند که، چون این مسابقات پیش از پارالمپیک برگزار می‌شد از سطح بالایی برخوردار بود.

پس از سید علی اصغر جوانمردی از ایران که نائب قهرمان شد، الان کوکولیتی از روسیه و داسلان موکاشبکوف از قزاقستان در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در مسابقات پرتاب وزنه جانبازان و معلولان حسنی الدین نورباکوف از کشور ازبکستان که علی اصغر جوانمردی پیش از حضور در این رقابت‌ها بعنوان مهمترین رقیبش نام برده بود با رکورد ۱۵ متر و ۹۴ سانتیمتر به مدال طلا رسید.

علی اصغر جوانمردی ورودی پارالمپیک توکیو را برای نخستین بار ۲۰ آبان ۹۸ در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان با کسب مقام چهارم به دست آورده بود.

مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ امارات با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۴ کشور جهان در شهر دوبی در حال برگزاری است.

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از رقابت‌ها به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می‌گیرد و مدال‌ها به سرپرستان تیم‌ها در هتل تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی اصغر جوانمردی مسابقات جایزه بزرگ امارات علی اصغر جوانمردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.
این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

 

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»