Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در روز دوم از دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۵ بهمن ماه تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به مصاف زغال سنگ طبس می‌رود.

او افزود: تا پایان روز نخست دور برگشت، نماینده فارس با ۱۰ برد، یک تساوی، بدون شکست و ۲۱ امتیاز در صدرجدول رده بندی گروه M قرار دارد و زغال سنگ با پنج برد، ۶ شکست و ۱۰ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست دور برگشت مرحله سوم تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه ۲۸-۲۶ فرازبام خاییز دهدشت را شکست داد تا همچنان مدعی جدی قهرمانی این فصل لقب بگیرد و زغال سنگ طبس ۲۷-۲۰ ذوب آهن اصفهان را از پیش رو برداشت.

نماینده فارس در صورت کسب برتری مقابل زغال سنگ طبس و شکست مس کرمان در بازی با پرسپولیس بهبهان می‌تواند بیش از پیش به قهرمانی نزدیک شود.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دور رف موفق شده بود ۳۲-۲۷ زغال سنگ طبس را مغلوب کند و از طرف مقابل مس کرمان مدعی دوم قهرمانی ۳۱-۳۰ شکست را مقابل پرسپولیس بهبهان پذیرا شده بود.

در گروه M مرحله سوم مسابقات دسته برتر هندبال مردان تیم‌های شاملی کازرون، مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فرازبام خاییز دهدشت، ذوب آهن اصفهان، زغال سنگ طبس، پرسپولیس بهبهان و پاس ناجا قم حضور دارند.

دور برگشت مرحله سوم این مسابقات تا روز ۲۹ بهمن به میزبانی تالار هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال مردان شهید شاملی کازرون زغال سنگ شاملی کازرون زغال سنگ طبس دور برگشت مرحله سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است

به گزارش خبرنگار مهر، الاسلام شمس اله جلیلیان ظهر یکشنبه در همایش بصیرتی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه نواحی، مسئولین تعلیم و تربیت و طلاب وظیفه که در حسینیه ثارالله برگزار گردید با اشاره به شخصیت شهید مطهری در آستانه سالروز شهادت ایشان اظهار کرد: خصوصیات و شخصیت شهید مطهری (ره) را باید مرور کرد و در زندگی عالم به آن باشیم.

وی افزود: شهید مطهری شخصی پر کار و پر تلاش و جهادی بود که کارهایش برای خدا بود و همین باعث برکت در کارها و آثار ایشان شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در خصوص ویژگی آثار شهید مطهری تصریح کرد: محور کتب و آثار شهید مطهری اسلامی بودن، هماهنگ با نیازها و اولویت زمان، مستند به آیات قرآن و روایات و عقل، جامع الاطراف بودن و سراسر شور و حماسه است.

وی با بیان اینکه مبانی و اندیشه‌های فکری شهید مطهری مورد تأیید امام راحل (ره) بود، ادامه داد: تفکر استاد شهید مرتضی مطهری بهترین راهنما برای تمامی کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند و این هفته بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات مربیان، هادیان سیاسی، معلمان و فرهنگیان پیشکسوت است.

وی ادامه داد: استاد شهید مطهری برای ترویج اندیشه‌های ناب محمدی شب و روز تلاش می‌کردند و امروز شاهد آن هستیم که این سختی‌ها و تلاش‌ها به ثمر نشسته و طبق فرمایش امام خمینی (ره) اندیشه‌های شهید مطهری امروز تاثیرگذارترین مکتب در جهان اسلام است.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: شهید مطهری در تمام عمر خود به دنبال کسب علم و دانش و رشد و تعالی بود و این مرد عالم هیچگاه برای به دست آوردن منافع در جمهوری اسلامی تلاش نکرد و هدف ایشان رسیدن به جامعه رشد یافته و آرمانی بود.

وی در ادامه به عملیات غرور آفرین وعده صادق پرداخت و گفت: در این عملیات به دنیا اثبات شد ایران یک قدرت منطقه نیست بلکه قدرتی جهانی و بین المللی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: در این عملیات ایران با کیاست و زیرکی عمل کرد و بدون هدف قراردادن مناطق مسکونی به اهداف اصلی خود که پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود حمله کرد و خسارت زیادی را به آنان وارد کرد.

کد خبر 6090773

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان