Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:50:55 GMT

بروجرد صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۷۶۷۱

بروجرد صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود.

فاطمه مقصودی در حاشیه نشست مشترک طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و هنرجو نایب‌رئیس هیات اسکیت که امروز ۲۴ بهمن‌ماه برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشکاران بروجرد در همه زمان‌ها افتخارآفرین بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از ورزشکاران در شهرستان‌ها و به‌خصوص بروجرد از حمایت مالی بی‌بهره‌ هستند و با هزینه شخصی در جهت ورزش قهرمانی در تلاش هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه کرد: ورزش بسکتبال هم در این شهرستان مورد استقبال جوانان و عاقمندان قرار گرفته و باید برای ایجاد خانه تخصصی بسکتبال اقدام‌ کنیم.

مقصودی در خصوص ورزش اسکیت، خاطرنشان کرد: باید برای ایجاد و افتتاح پیست اسکیت بیش از پیش تلاش کنیم و استفاده از اسپانسر می‌تواند موجب رشد و توسعه این رشته پرطرفدار شود.

وی اضافه کرد: در این نشست مشترک مقرر شد اساتید فدراسیون، کلاس‌های آموزشی حضوری و استعدادیابی را به صورت رایگان برای ورزشکاران و هنرجویان بروجردی برگزار کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: همچنین مقرر شد سالن طالقانی به خانه بسکتبال و خانه والیبال تبدیل شود.

مقصودی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد زمین محوطه اداره ورزش و جوانان شهرستان، پس از محوطه‌سازی و فنس‌کشی، نصب تخته و حلقه بسکتبال انجام شود تا به زمین روباز بسکتبال تبدیل شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد پیست اسکیت شهر بروجرد، به همت اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و با همکاری ورزشکاران اسکیت‌باز تکمیل و در اختیار هیات اسکیت قرار گیرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد فدراسیون مجلس شورای اسلامی بسكتبال واليبال مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد بازدید کرد.

استاندار لرستان در سفر یک‌روزه به بروجرد، ضمن حضور در مصلای بروجرد و گفتگو با نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، بازدید از وضعیت پروژه مسکن ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی همراه با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در سایت مسکن ملی بروجرد، ضمن گفتگو با پیمانکاران و دست‌اندرکاران مجری طرح، از نزدیک وضعیت عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داده و در جریان موضوعات و مسائل مربوط به این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 6095907

دیگر خبرها

  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا