Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو از گرت بیل روز به روز ناامید تر می شود و پست اینستاگرامی جدید ستاره ولزی نیز مزید بر علت شده تا اختلافات بیشتر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افت گرت بیل از تابستان 2018 شروع شد و در نهایت در انتقالات تابستانی 2020  رئال او را قرضی به تاتنهام انتقال داد. گرت بیل مورد اعتماد زین الدین زیدان قرار نداشت ولی خیلی ها تصور می کردند بازگشت او به تاتنهام و کار زیر نظر ژوزه مورینیو می تواند باعث تحولش شود اما این چنین نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل تنها 231 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده و اخیرا دیگر جایی در ایده های آقای خاص هم ندارد. در انگلیس می گویند تاتنهام او را در پایان فصل به رئال پس می دهد و قراردادش دائمی نخواهد شد.

به بیل در بازی حساس چهارشنبه شب تاتنهام برابر اورتون در جام حذفی هم از سوی مورینیو فرصت داده نشد. آقای خاص در توجیه عدم دعوت از بیل برای بازی با اورتون گفت که او سه شنبه ترجیح داده با فیزیوتراپ ها کار کند و به نظر آماده بازی نبود.

در پی این اظهارنظر، گرت بیل تصویری از خود در اینستاگرام و در حال تمرین کردن منتشر کرد و نوشت:« یک جلسه تمرینی خوب.»

پستی که دقیقا خلاف ادعای مورینیو را ثابت می کرد و حالا می توان پیش بینی کرد که آقای خاص حنگ جدیدی را با ستاره ولزی شروع کند.

مورینیو مدتی است که به این نتیجه رسیده، جذب بیل اشتباه بزرگی بوده و او دیگر ستاره بزرگ گذشته نیست. شاید این پست اینستاگرامی پایان کار بیل زیر نظر مورینیو هم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گرت بیل فوتبال مورینیو تاتنهام گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه ای با فول بک ها راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم