Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:44:48 GMT

این معجون‌های خوشمزه را بخورید و لاغر شوید!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۷۷۹۸

این معجون‌های خوشمزه را بخورید و لاغر شوید!

مصرف چند معجون لاغری در کنار یک رژیم غذایی مناسب کمک بسیاری به کاهش وزن و لاغری سریع افراد می کند، چندین معجون خانگی مناسب برای لاغری و چربی سوزی وجود دارد.

به گزارش برنا؛ لاغری آرزوی بسیاری از افراد دارای اضافه وزن است که با ورزش و داشتن رژیم غذایی اصولی امکان پذیر است. برخی از مواد غذایی و معجون های خانگی باعث افزایش متابولیسم و هضم سریع غذای شما شده و در کنار داشتن یک رژیم غذایی مناسب و ورزش به لاغری و کاهش وزن سریع کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معجون های لاغری با قدرت چربی سوزی

 

معجون لاغری کدو سبز :

برای سوزاندن کالری و کاهش وزن سریع از معجون لاغری کدو سبز استفاده کنید.

 

برای تهیه معجون لاغری کدو سبز:

درون یک مخلوط کن یک عدد کدو سبز بزرگ، سه عدد خیار و یک عدد سیب سبز را ریخته و مخلوط کرده و آن را به صورت مایع استفاده کنید.

 

معجون انار و عسل :

برای کمک به لاغری سریع و آسان با استفاده از گریپ فروت و انار یک معجون چربی سوز بسازید. گریپ فروت باعث افزایش چربی سوزی بدن و انار با کاهش قند خون، چربی خون، فشار خون بالا باعث کاهش وزن می شود.

 

برای تهیه معجون انار و عسل:

در یک مخلوط کن نصف فنجان انار و نصف فنجان گریپ فروت خرد شده و 1 قاشق چای خوری عسل طبیعی بریزید و خوب مخلوط کنید و آن را در یک لیوان بریزید و بنوشید.

 

معجون آناناس و دارچین :

برای افزایش چربی سوزی و کاهش اشتها از معجون آناناس و دارچین کمک بگیرید. برملائین موجود در آناناس به بهبود هضم غذا کمک می کند و دارچین با جلوگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

 

برای تهیه معجون آناناس و دارچین :

در مخلوط کن 1فنجان آناناس خرد شده و 1/2 قاشق چای خوری پودر دارچین و 2 قاشق غذا خوری آب لیمو ترش بریزید و خوب هم بزنید و پس از آماده شدن این معجون فوق العاده را بنوشید.

 

معجون لیمو ترش و فلفل و شربت افرا:

یکی از بهترین معجون ها برای افزایش چربی سوزی و لاغری و کاهش وزن سریع بدن ترکیب لیمو ترش و فلفل می باشد.

 

برای تهیه این معجون عالی :

آب 1 لیمو ترش تازه و 1 قاشق چای خوری شربت افرا و 1/4 قاشق چای خوری فلفل کایین را با هم مخلوط کنید و قبل از هر وعده ی غذایی بنوشید.

 

معجون نارگیل و آناناس و رازیانه:

برای جلوگیری از پرخوری و کاهش اشتها و کمک به لاغری و کاهش وزن از آب نارگیل و رازیانه و آناناس استفاده نمایید. آناناس شامل برملائین است که التهاب را کاهش داده و می تواند به کاهش وزن کمک کند. رازیانه سبب سم زدایی روده شده و با پاک سازی روده به کاهش چربی شکم کمک می کند.

 

برای تهیه معجون آناناس و نارگیل و رازیانه:

در مخلوط کن یک فنجان آب نارگیل تازه و 1/4 فنجان آناناس و 1/2 قاشق چای خوری رازیانه بریزید و مخلوط کنید. معجون شما آماده است می توانید بنوشید.

 

اسموتی لاغری تمشک و لیمو ترش :

برای سم زدایی بدن و کاهش چربی شکم و پهلو از تمشک و لیمو ترش استفاده کنید. لیمو ترش برای سم زدایی بدن و کاهش چربی مفید بوده و تمشک اشتها را کاهش داده و باعث لاغری خواهد شد.

 

برای تهیه معجون تمشک و لیمو ترش:

در مخلوط کن دو فنجان تمشک خرد شده را با نصف فنجان آب و آب یک لیمو ترش تازه بریزید و خوب هم بزنید و این معجون را به عنوان میان وعده استفاده کنید.

 

معجون سرکه سیب و دارچین:

معجون سرکه سیب و دارچین، سبب کاهش سطح قند خون و بهبود متابولیسم بدن شده و با کاهش اشتها از پرخوری جلوگیری می کند. مقادیر بالای استیک اسید در سرکه سیب سطح انسولین خون را کاهش داده و به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و با کاهش اشتها باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

 

برای تهیه معجون سرکه سیب و دارچین :

درون مخلوط کن یک سیب قاچ خورده را با دو قاشق غذا خوری سرکه سیب، یک قاشق چای خوری پودر دارچین، یک قاشق چای خوری آب لیمو ترش تازه، دو قاشق چای خوری عسل و یک لیوان آب بریزید و بگذارید خوب با هم مخلوط شوند. این معجون را قبل از تمرینات ورزشی و به عنوان یک میان وعده استفاده کنید.

 

معجون هندوانه و زغال اخته :

معجون هندوانه و زغال اخته سرشار از آنتی اکسیدان است و باعث افزایش متابولیسم شده و به سم زدایی کمک می کند. این معجون با کاهش اشتها باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

 

برای تهیه معجون هندوانه و زغال اخته :

در مخلوط کن یک فنجان زغال اخته بدون هسته و 7 فنجان هندوانه و 1/4 فنجان آب لیمو ترش تازه را بریزید و مخلوط کرده و از صافی رد کنید. این ترکیب چربی سوز را بعد از هر بار تمرینات ورزشی بنوشید.

 

معجون زنجبیل و لیمو ترش:

معجون زنجبیل و لیمو ترش سرشار از ویتامین C بوده و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد و به سم زدایی بدن و کاهش چربی شکم و پهلو کمک می کند.

 

برای تهیه معجون زنجبیل و لیمو ترش :

در مخلوط کن دو بند انگشت زنجبیل تازه و یک لیمو ترش تازه خرد شده و آب یک لیمو ترش تازه و 1 لیتر آب را بریزید و خوب هم بزنید، از صافی رد کنید و هر روز صبح ناشتا بنوشید.

افزودن مقداری زیره سبز به معجون زنجبیل و لیمو ترش، سبب می شود این معجون مثل یک دیورتیک طبیعی عمل کرده و باعث لاغری و کاهش وزن شود.

 

آب کرفس :

برای افزایش چربی سوزی بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن یکی از بهترین سبزیجات کرفس است که کالری بسیار کمی دارد.

 

برای تهیه آب کرفس :

کرفس را آبگیری نمایید و سپس 1لیوان آب کرفس را با 1/2 قاشق چای خوری سرکه سیب و 1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه ترکیب کنید و بنوشید.

 

دمنوش چای سبز و نعناع:

برای افزایش چربی سوزی و بهبود متابولیسم بدن و کمک به لاغری و کاهش وزن یکی از بهترین دمنوش های گیاهی دمنوش چای سبز و نعناع است.

 

برای تهیه دمنوش چای سبز و نعناع :

درون یک قوری 1 قاشق غذا خوری چای سبز و 5 برگ تازه نعناع با یک فنجان آب داغ بریزید و بگذارید 5 دقیقه بماند تا دم بکشد. دمنوش شما آماده است از صافی رد کنید و بنوشید.

 

اسموتی گریپ فروت و خیار:

برای سرعت بخشیدن به متابولیسم و افزایش چربی سوزی و سم زدایی کبد از اسموتی گریپ فروت و خیار استفاده کنید.

 

برای تهیه معجون گریپ فروت و خیار:

درون یک مخلوط کن یک خیار خرد شده و با یک گریپ فروت متوسط خرد شده، یک لیمو ترش خرد شده، یک مشت نعناع و یک فنجان آب بریزید و خوب مخلوط کنید.این اسموتی را برای لاغری سریع می توانید 3 تا 5 بار در روز بنوشید.

 

اسموتی پاپایا و دارچین :

برای کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری و کمک به لاغری و کاهش وزن از اسموتی اسموتی پاپایا و دارچین استفاده کنید.

 

برای تهیه معجون پاپایا و دارچین :

درون مخلوط کن 1فنجان پاپایا خرد شده و یک لیوان آب و 1/2 قاشق چای خوری پودر دارچین بریزید و خوب ترکیب کنید. سپس اسموتی پاپایا را در لیوانی بریزید و میل کنید.

 

آب گوجه فرنگی و لیمو ترش:

برای افزایش چربی سوزی بدن و لاغری و کاهش وزن گوجه فرنگی یکی از بهترین سبزیجات است که با لیموترش معجون بی نظیری را تشکیل می دهد.

 

برای تهیه معجون آب گوجه فرنگی و لیمو ترش:

1 فنجان گوجه فرنگی تازه را آب بگیرید و با آب نصف لیمو ترش تازه ترکیب کنید و بنوشید.

 

معجون لاغری جعفری و لیمو ترش :

یکی از بهترین نوشیدنی ها و معجون های لاغری برای افزایش چربی سوزی بدن و لاغری سریع شکم و پهلو آب جعفری و لیمو ترش تازه است.

 

برای تهیه معجون جعفری و لیمو ترش:

در یک مخلوط کن 50 گرم جعفری تازه را با آب یک لیمو ترش تازه و یک لیوان آب بریزید و خوب هم بزنید. این نوشیدنی را ناشتا بنوشید تا چربی هایتان از بین برود.

 

معجون لاغری معجزه آسای چای جینسینگ:

برای افزایش انرژی و متابولیسم بدن از معجون لاغری معجزه آسای چای جینسینگ استفاده کنید.

 

برای تهیه معجون لاغری چای جینسینگ:

دو تکه جینسینگ، کمی دارچین و عسل را درون آب جوش بریزید و بگذارید 5 دقیقه دم بکشد و بعد نوش جان کنید.

 

** در صورت داشتن هر نوع مشکل گوارشی یا ... از مصرف این معجون های لاغری بدون مشورت با پزشک خودداری کنید . **

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت لاغری معجون کمک به لاغری و کاهش وزن افزایش چربی سوزی بدن برای افزایش چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن افزایش چربی سوزی یک لیمو ترش تازه برای تهیه معجون کاهش وزن می شود قاشق چای خوری یکی از بهترین استفاده کنید معجون لاغری مخلوط کن یک مخلوط کن گریپ فروت یک مخلوط کن کاهش اشتها مخلوط کنید لاغری سریع گوجه فرنگی سرکه سیب زغال اخته کاهش چربی خرد شده چای سبز یک فنجان لیوان آب فنجان آب یک لیوان سم زدایی کدو سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو

سالاد پروتئینی نوعی سالاد سبز بسیار خوشمزه و مقوی است که در ترکیب با سس پستو طعم فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند جایگزین غذای اصلی باشد.

به گزارش فرارو،  سالاد‌ها همیشه محبوب‌اند! از پیش غذا گرفته تا مزه کنار غذا همیشه پای سالاد در میان است. اصلا وقتی روی میز یا سفره سالاد نباشد، انگار سفره یک چیز اساسی کم دارد. سالاد‌ها انقدر متنوع و هیجان انگیز و رنگارنگ هستند که تمامی ندارند. مثلا در رستوران‌ها معمولا یک میز مخصوص فقط به سالاد اختصاص دارد که هرکدامشان انگار دارند به شما چشمک می‌زنند. سالاد‌ها در اصل به عنوان پیش غذا سرو می‌شوند، اما بعضی وقت‌ها انقدر چیز‌های خوشمزه و مقوی داخلشان هست که برای خودشان یک پا غذای اصلی به حساب می‌آیند. مثلا اگر سالاد سزار را تنها بخورید، آنقدر سیر می‌شوید که جا برای غذا نمی‌ماند، حالا سالاد ماکارانی که جای خودش را دارد. سالاد‌ها با انواع سبزیجات مثل خیار، گوجه، انواع کلم، کاهو، هویج، خیارشور، زیتون، تخم مرغ، سیب زمینی، فلفل دلمه‌ای، مرغ، قارچ و... تهیه می‌شوند و هرکدام سس‌های مخصوص به خود را دارند. سالاد پروتئینی یکی از انواع سالاد‌های سرد است که از ترکیب فیله مرغ با پاستا، کاهو، گوجه و سس پستو تهیه می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد. این سالاد همچنین بسیار کم کالری و سالم است و اگر ورزشکار هستید یا رژیم غذایی دارید، می‌توانید با خیال راحت این سالاد را جایگزین وعده غذایی کنید. در ادامه این مطلب با طرز تهیه این سالاد پروتئینی خوشمزه همراه ما باشید.

مواد لازم

کاهوی خرد شده: ۱ لیوان
سینه یا فیله مرغ خرد شده: ۲۰۰ گرم
پاستا: ۱ لیوان
گوجه گیلاسی: ۱۰ عدد
پیازچه: ۳ شاخه
پنیر پارمزان: به میزان دلخواه
لیمو ترش: ۱ عدد
روغن زیتون: ۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و پودر رزماری و پودر سیر: به میزان لازم
مواد لازم برای تهیه سس پستو
برگ ریحان تازه: ۲ لیوان
سیر: ۲ حبه
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
بادام زمینی: ۳ قاشق غذاخوری
پنیر پارمزان: نصف لیوان
نمک: به میزان لازم

طرز تهیه

سالاد با سس پستو

برای درست کردن این سالاد خوشمزه ابتدا تکه‌های مرغ را با روغن زیتون، نمک، فلفل سیاه، کمی رزماری و پودر سیر مخلوط کنید و خوب هم بزنید و ۱ ساعت کنار بگذارید تا طعم‌دار شود. بعد از این مدت زمان تکه‌های مرغ را داخل یک ماهی تابه بریزید و روی حرارت کم اجاق گاز بگذارید تا مرغ کم کم آب بیندازد و بپزد. می‌توانید از دستگاه گریل هم برای گریل کردن مرغ استفاده کنید.

در مرحله بعد پاستا را بجوشانید و وقتی نرم شد، آبکش کنید. کاهوی خرد شده را همراه با پاستای آبکش شده داخل یک کاسه بریزید، سپس گوجه گیلاسی خرد شده را همراه با پیازچه خرد شده و پنیر موزارلا به مواد بالا اضافه کنید. برای تهیه سس پستو ابتدا برگ ریحان، سیر، بادام زمینی، پنیر پارمزان، روغن زیتون و نمک را داخل مخلوط‌کن یا غذاساز بریزید؛ سپس به مدت ۱ دقیقه بزنید تا همه مواد کاملا با هم ترکیب شوند و به یک سس غلیظ تبدیل شود. حالا سس پستو را همراه با آب لیمو ترش به مواد سالاد اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا مزه‌ها با هم مخلوط شوند. سالاد پروتئینی خوشمزه شما در این مرحله آماده سرو است، نوش جان.

نکات مهم

۱ ـ پنیر پارمسان یکی از محبوب‌ترین انواع پنیر‌های ایتالیایی است که به صورت رنده شده، پودر شده، تکه‌ای و ورقه‌ای در بازار موجود است. پارمسان نوعی پنیر زرد کم رنگ است که بافت سستی دارد و فرآوری آن زمان بسیار زیادی می‌برد. این پنیر سرشار از پروتئین است و هضم آسانی دارد. پنیر پارمسان برای تهیه انواع پاستا، سس، سالاد و سوپ‌ها کاربرد دارد. تفاوتی که پارمسان با پنیر پیتزا‌های معمول دارد، در نوع به عمل آوردن آن‌هاست. پنیر پیتزا باید حتما روی غذا پخته و آب شود؛ اما پنیر پارمسان نیازی به پخت و آب شدن ندارد و شما می‌توانید پودر یا رنده شده آن را برای روی غذا استفاده کنید.

۲ ـ سعی کنید برای درست کردن هر نوع غذا و سالاد از روغن زیتون مرغوب استفاده کنید. روغن زیتون به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، در رژیم غذایی بسیاری از افراد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اما از آنجا که قیمت روغن زیتون خالص بالاست، معمولاً در هنگام عرضه در بازار با روغن‌های معمولی مخلوط می‌شود. درنتیجه از کیفیت آن کاسته می‌شود؛ بنابراین کسانی که به دنبال خرید روغن زیتون هستند، اغلب می‌پرسند که چطور روغن زیتون اصل را تشخیص بدهیم. البته تشخیص خالص بودن روغن زیتون کار چندان ساده‌ای نیست. با این حال کارشناسان برای تشخیص روغن زیتون اصل سه روش را به شرح ذیل ارائه داده‌اند:
ـ برای انتخاب روغن مرغوب بهتر است که اول آن را ببویید. روغن زیتون خوب باید بوی میوه زیتون، سیب یا علف تازه بدهد که مربوط به نوع زیتون یا زمان برداشت آن است؛ بنابراین اگر بوی فلز احساس کردید، بدانید که روغن نامرغوب یا فاسد است.
ـ روش دوم برای تشخیص روغن زیتون اصل این است که آن را بچشید. اگر ۱ قاشق روغن زیتون را در دهان خود بریزید و در دهان بچرخانید و با استشمام هوا آن را فرو بدهید، باید بعد از چند لحظه در گلوی خود تلخی و تندی شدیدی احساس کنید. به نحوی که گلوی شما بسوزد. در بعضی موارد افراد به دلیل تندی بیش از حد روغن به سرفه می‌افتند. درست پس از ۱ دقیقه مزه تلخی و تندی از بین می‌رود و خوشمزه می‌شود. ضمن اینکه فرد با خوردن این روغن در دهان خود احساس چربی نمی‌کند. با خوردن روغن زیتون اصل در ابتدای زبان احساس شیرینی و در انتهای آن احساس تلخی و سوزش خواهید داشت.
ـ روش بعدی برای تشخیص روغن زیتون اصل رنگ آن است. رنگ روغن زیتون باید زرد مایل به سبز باشد. البته رنگ روغن زیتون معیار مناسبی برای تعیین کیفیت روغن نیست؛ زیرا به‌راحتی می‌توان در آن تقلب کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این سالاد پاییزی را حتما درست کنید و از خوردنش لذت ببرید! این سالاد خوشحال رو درست کن و داغ داغ بخور!

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • خوراکی‌هایی که افسردگی شدید می‌آورند
  • خوردنی هایی که افسردگی می‌آورند
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید