Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماشاالله نعمتی در سخنانی با اشاره به در دست اجرا بودن ۹ پروژه ملی در شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها، جاده الیگودرز به مسجد سلیمان است.

۱۴ کیلومتر از پروژه الیگودرز - مسجد سلیمان در حال اجرا است

وی با بیان اینکه در صورت عملیاتی شدن این پروژه تحول بزرگی در حوزه شهرستان الیگودرز ایجاد می‌شود، عنوان کرد: قطعه اول این پروژه، از «بزنوید» به «لیروک» به طول ۳۶ کیلومتر با ایجاد سه دهنه پل بزرگ و چهار تونل در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه این جاده برای شهرستان الیگودرز بسیار مهم است، گفت: این جاده، راه ارتباطی لرستان به خوزستان را برقرار می‌کند.

نعمتی، بیان داشت: این پروژه به طول ۳۶ کیلومتر بوده که ۱۴ کیلومتر اول آن در حال انجام است.

وی، افزود: ما بقی این پروژه هم تأمین اعتبار شده است.

فرماندار الیگودرز همچنین به پروژه جاده الیگودرز - داران اشاره کرد و گفت: از مجموع این پروژه، پنج کیلومتر آماده شده است.

نعمتی با تاکید بر اینکه این پنج کیلومتر به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت، افزود: انتظاری که ما از اداره کل راه و شهرسازی داریم این بوده که زیر گذر مربوط به این قسمت را آسفالت کند.

ناحیه صنعتی بدون زیرساخت

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه آب رسانی به ۹۹ روستای شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: این روستاها به دلیل اجرای پروژه «قمرود» دچار مشکل شدند که تصفیه خانه برای آبرسانی به این روستاها در فاز اول احداث شده است.

شهرستان الیگودرز دارای مناطق صعب العبور زیادی است و وزیر هم در رابطه با گاز رسانی به مناطق محروم این شهرستان دستور داده است فرماندار الیگودرز، عنوان کرد: این طرح نیاز به تأمین اعتبار دارد چرا یک پروژه مهم برای شهرستان الیگودرز محسوب می‌شود.

نعمتی در ادامه سخنان خود به موضوع گاز رسانی به مناطق مختلف این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان الیگودرز دارای مناطق صعب العبور زیادی است و وزیر هم در رابطه با گاز رسانی به مناطق محروم این شهرستان دستور داده است.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ناحیه صنعتی «چمن سلطان» شهرستان الیگودرز، گفت: ۷۰ درصد از عملیات خاکبرداری این ناحیه صنعتی انجام شده است.

فرماندار الیگودرز، تاکید کرد: انتظار داریم که شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی کنند.

نعمتی با اشاره به احداث راه آهن ازنا - الیگودرز، بیان داشت: این پروژه ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی که در گفتگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، همچنین به سد خاکی «عالی محمود» در شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: عملیات احداث تونل انحرافی در این پروژه از سوی پیمانکار در حال انجام است.

کد خبر 5145219

منبع: مهر

کلیدواژه: الیگودرز شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اداره کل راه و شهرسازی لرستان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر عکس استانها کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شهرکرد آمار کرونا اردبیل فرماندار الیگودرز شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: انشعابات واحدهای مسکونی ملی توسط شرکت‌های خدمات‌رسان در این پروژه‌ها باید تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در جلسه پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی اظهار کرد: از مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان انتظار می‌رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است، همراهی لازم را با اداره کل راه‌وشهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه‌دار شدن متقاضیان باشیم.

وی با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تأمین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه‌وشهرسازی استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: تأمین زیرساخت‌ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تأکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه باید در سریع‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل تأمین شود، گفت: تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تأمین زیرساخت‌ها شتاب می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، همچنین با اشاره به جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، گفت: خوشبختانه در سفر رئیس‌جمهور به استان این مهم انجام شد و تا خرداد سال آینده هم‌فاز به فاز ساکنان این منطقه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده می‌شوند.

قزوینیان تصریح‌کرد: رویکرد و سیاست مهم اداره کل راه‌وشهرسازی این است که واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ابتدا باید از امکانات زیربنایی برخوردار شوند و بعد از تکمیل زیرساخت‌ها این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد است که نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان تخصیص پروژه شده و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تأمین زمین و تخصیص پروژه است.

در ادامه کارگزار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان با تاکید بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به واریز آورده خود در اسرع وقت افزود: از متقاضیان درخواست می‌شود به منظور شتاب گرفتن پروژه‌ها، در واریز آورده‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751645

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان