Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مسعود آل عبایی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با اشاره به نقش قشم در توسعه جایگاه گردشگری جزایر، عنوان کرد: شهر قشم به تنهایی سالانه میزبان هزاران گردشگر است و بی‌شک اگر امسال نیز گرفتار شیوع بیماری کرونا نمی‌شدیم، شمار گردشگران از هر سال فراتر می‌رفت و لذا توجه به آبادانی و توسعه شهر قشم به عنوان پیشانی ورود گردشگر به جزیره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه شهرداری قشم متمرکز بر توزیع اجرای پروژه‌های خود در محلات مختلف شهر و در توازن با اجرای پروژه‌های منطقه آزاد قشم در این محلات است تا با پرهیز از موازی‌کاری سبب ارتقای شأن و منزلت شهروندان شود.

شهردار قشم به اجرای بیش از 14 هزار مترمربع آسفالت در مسکن مهر قشم و بهره‌برداری از آن در ایام دهه فجر امسال نیز اشاره و گفت: برای اجرای این پروژه که در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز این منطقه بود، 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

آل عبایی همچنین عنوان کرد: تداوم جدول گذاری مسکن مهر طولا توسط شهرداری قشم، تکمیل پارک بی بی صوغیه، ترمیم پیاده رو جلوی مسجد قدس، نصب برج نور پارک خطی بلوار ژئوپارک، احداث فرهنگسرای محله زیرانگی، احداث پارک خطی و آسفالت محله چابهار از جمله اقداماتی است که به ثمر رسانیده شده تا قشم را بیش از پیش به سوی آبادانی و جلوه‌گری در میان جزایر کشورمان سوق دهد. همچنین با ساخت چندین پارک در محلات و شهرک‌ها، تعریض و اصلاح هندسی خیابان ها، ایجاد کانال‌های دفع آبهای سطحی، آسفالت معابر محلات و شهرک ها
و راه اندازی کتابخانه سیار تلاش کرده‌ایم تا گامی برای رفاه حال مردم و گردشگران برداریم.

وی همچنین گفت: حوزه مدیریت شهری بر پایه مجموعه تجارب ارزنده‌ای شکل گرفته که نیاز به انجام آزمون و خطا در این بخش را از بین برده است و لذا تمام همت و توان ما در شهرداری قشم، بهره‌گیری از تجارب منطقه‌ای و دیگر شهرها برای انجام کاری با کیفیت با استفاده حداکثری از توان داخل جزیره است.

شهردار قشم همچنین از همکاری بی‌دریغ مردم با شهرداری در اجرای پروژه‌ها نیز قدردانی کرد و گفت: تمام سرمایه شهرداری‌ها، همراهی‌های پر مهر مردم است که می‌تواند زیربنای تشدید خدمت‌رسانی باشد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است