Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز پایانی از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است ۳ بازی حساس در شهر‌های مختلف برگزار شود.

خبرگزاری میزان - در روز پایانی از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است روز یکشنبه ۳ بازی در شهر‌های تهران و رفسنجان برگزار شود که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس میزبان پیکان است.

سایپا - تراکتور/ ساعت ۱۵/ ورزشگاه شهید دستگردی

سایپا در شرایطی میزبان تراکتور است که در دیدار قبلی خود مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه یک - یک متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تراکتور در دیدار قبلی خود با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد تا ۳ امتیاز حساس را از دست بدهد. سایپا با هدایت ابراهیم صادقی اکنون با ۱۳ امتیاز در رتبه هفدهم جدول است و تراکتور هم با ۱۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد. سایپا و تراکتور در فصل جاری لیگ برتر در حد انتظارات ظاهر نشده‌اند و همین مسئله حساسیت دیدار دو تیم را افزایش می‌دهد و قطعا ۳ امتیاز این بازی تاثیر زیادی در جدول لیگ برتر برای هر یک از دو تیم خواهد داشت.

مس رفسنجان - ذوب‌آهن اصفهان/ ساعت ۱۵/ ورزشگاه شهدای مس

مس رفسنجان در دیدار قبلی خود مقابل پرسپولیس که معوقه هفته نهم لیگ برتر بود، با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد. با این حال، تیم مس با هدایت محمد ربیعی در این فصل عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته و نشان داده تیم دست و پا بسته‌ای نیست. از سوی دیگر، ذوب‌آهن در هفته‌ای که گذشت، رحمان رضایی را برکنار کرد و در این دیدار دستیار وی چرچیچ هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. ذوب‌آهن که امسال اصلا عملکرد مناسبی نداشته اکنون با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و مس هم با ۱۹ امتیاز در رده نهم جای گرفته است.

پرسپولیس - پیکان/ ساعت ۱۷:۱۵/ ورزشگاه آزادی تهران

پرسپولیس که این روز‌ها روی دور برد قرار دارد در دیدار اخیر خود مقابل مس رفسنجان توانست به برتری یک بر صفر برسد و خود را به جمع مدعیان نزدیک کند. از طرفی، تیم پیکان که کمی از روز‌های اوج خود فاصله گرفته در دیدار قبلی مقابل ماشین‌سازی تبریز قعر جدولی به تساوی ۲ - ۲ رسید. از نکات جالب توجه این دیدار می‌توان به تقابل تارتار و پرسپولیس اشاره کرد، اما مهم‌ترین اتفاق این دیدار می‌تواند غیبت محمد نوری در ترکیب پیکان باشد. کاپیتان اسبق پرسپولیس که امسال پیراهن پیکان را برتن می‌کند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه است و این بازی را از دست داده است. پرسپولیس در حال حاضر ۲۴ امتیازی و در رده سوم جدول قرار دارد و پیکان هم با ۱۸ امتیاز، یازدهم است.

بیشتر بخوانید: معدنچی: پرسپولیس بازیکن بزرگ می‌خواهد/ نباید از مدیران غیرفوتبالی توقعی داشت

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس دیدار قبلی لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

وی ادامه داد: امیدوارم حمایت خوبی هم از سمت هواداران وجود داشته باشد. درست است ما یک جام از دست دادیم، ولی انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم فردا مثل همیشه کنارمان باشد.

شکست ما مقابل آلومینیوم به خاطر تعویض‌ها نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند تعویض‌ها در بازی با اراک باعث شد فشار زیادی به سمت چپ خط دفاع پرسپولیس وارد شود و در پاسخ به این پرسش که چه درسی از بازی مقابل آلومینیوم گرفته است، گفت: فرقی نمی‌کند چه بازی را ببریم چه ببازیم، آدم باید از همه بازی‌ها درس بگیرد. خوب است که آدم همیشه از بردهایش درس بگیرد، چون شیرین است. شکست همیشه تلخ است، اما ما یک لیگ دیگر را پیش رو داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. به نظرم اینطور که شما می‌گویید نیست و شکست به خاطر تعویض‌ها نبود. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. بعد از تعویض‌ها ما دو گل هم زدیم و بازیکنان به ما کمک کردند. همانطور که گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود تا نفر آخر که در دروازه است؛ به همین خاطر من هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است. همیشه اعضای یک تیم با هم هستند.

یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم خصوصاً امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند،‌ گفت: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

هیچ ضمانتی نیست که بیرانوند بتواند فردا بازی کند یا نه

وی راجع به آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند توضیح داد: هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

کد خبر: 1229024 برچسب‌ها پرسپولیس تهران سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!