Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید غنی نظری روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: در حالی که ۱۷ دستگاه بصورت مستقیم با بحث برنامه‌های فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارتباط دارند، ولی موازی کاری بسیاری از این دستگاه‌ها در کنار نامشخص بودن اعتبارت فرهنگی موجب ضعف تاثیرگذاری برنامه‌‍ها در این حوزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمرکزگرایی در کشور را از جمله موانع دست‌یابی به اهداف فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: تهران فقط خود و مراکز استانها را در بحث توزیع اعتبارات فرهنگی می‌بیند و این امر موجب وارد شدن لطمه به اجرای برنامه‌های در حوره فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

نظری با اشاره به مسایل و مشکلات شهرستان خلخال در زمینه فرهنگی بیان کرد: با وجود وعده‌های مسئولان وقت بنیاد مستضعفان برای اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال از درآمد  فروش کارخانه نئوپان برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان از جمله تکمیل ۲ مجتمع فرهنگی وهنری شهرهای هشجین و کلور و تکمیل پروژه نیمه کاره کتابخانه مرکزی خلخال تاکنون هیچ کدام از وعده‌ها عملی نشده است.

در این جلسه فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال نیز با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا عملا امکان  اجرای برنامه‌های حضوری فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی غیر ممکن شده است، اظهار کرد: هر جا که نیاز بوده با فضای مجازی خلاف و قانون شکن برخورد شده ولی قوانین فعلی چندان در روند فعالیت‌های آسیب زای فضای مجازی تاثیر گذار نیست.

فریدون بابایی اظهار داشت:در حالی با تدوین و اجرای سند کاهش طلاق موفق به کاهش آمار طلاق در خلخال شده‌ایم ولی شرایط فعلی جامعه و افزایش سن ازدواج در بین جوانان و آسیب‌های موجود در فضای مجازی  از دغدغه های مهم شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این شهرستان است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این جلسه گفت: قانون خاصی برای کنترل فضای مجازی لجام گسیخته و برخورد با فعالان انتشار موارد آسبب‌زا در این فضا وجود ندارد.

سرهنگ جهانبخش عطایی بیان کرد:  قوانین موجود در هیچ شرایطی بازدارنده افزایش آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی نیست و افزایش بی‌سابقه موارد آسیب‌زا در این فضا ناشی از رها شدن فضای مجازی به حال خود است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی خلخال شورای فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی خلخال استان اردبیل اخبار کنکور شورای فرهنگ عمومی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!