Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاحیه ساختمان شماره هفت بیمه آسیا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و لزوم ارائه خدمات خوب بیمه ای به مردم و ایجاد رضایتمندی، گفت: ساختمان و تجهیزات جدید، ابزاری است که می تواند در ارائه خدمت بهتر به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

رییس کل بیمه مرکزی با تصریح این موضوع که درمان نیاز اولیه کشور و جدی است، اظهار داشت: حرکت بیمه آسیا در تمرکز بیمه های درمان در ساختمان شماره هفت بسیار خوب است که نشاندهنده نگاه تخصصی مدیران آن به مقوله درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با اظهار خوشحالی از تسویه بیمه آسیا با بیمارستان ها در مدت زمان کمتر از دو هفته، بیان داشت: تسویه به موقع شرکت بیمه آسیا با بیمارستان ها و پرداخت های هزینه های آنها، خدمت به بیمه گذارانی است که از خدمات درمانی استفاده می کنند و موجب رضایتمندی آنان از بیمه آسیا  و صنعت بیمه کشور می شود.

رییس کل بیمه مرکزی فعالیت صحیح و درست شرکت های بیمه در دو حوزه شخص ثالث و درمان را موجب مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به صنعت بیمه کشور در سطح جامعه دانست.

سلیمانی عدم آشنایی مردم با قوانین و مقررات بیمه ای را یکی از مشکلات صنعت بیمه کشور برشمرد و گفت: بیمه مرکزی و شرکت های بیمه می بایست با تمهیداتی در جهت فرهنگ سازی بیمه در جامعه حرکت کنند که اثرات بسیار خوبی در صنعت کشور خواهد داشت.

رییس کل بیمه مرکزی ، پرهیز از نرخ شکنی به ویژه در بیمه های درمان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ارائه نرخ فنی در عین رقابت باید منطقی باشد و شرکت های بیمه با ارائه نرخ های فنی منطقی، در زمان پرداخت خسارت، دچار مشکل نشوند. بیمه مرکزی درخصوص نرخ فنی غیرمنطقی به طور حتم ورود می کند.

 سلیمانی با اشاره به کارکنان خوب و مسلط به کار در شرکت بیمه آسیا، گفت: شرکت های بیمه در نهایت باید به سمت الکترونیکی کردن فعالیت های خود حرکت کنند. می بایست صنعت بیمه کشور در کنار سایر سازمان های حوزه درمان در ارائه خدمات آنلاین درمان آمادگی کامل داشته باشد.

رییس کل بیمه مرکزی با تصریح این موضوع که بیمه آسیا می تواند به عنوان شرکت پیشرو در الکترونیکی کردن بخش درمان عمل کند، بیان داشت: با الکترونیکی کردن فعالیت به ویژه در بخش درمان می توانیم نظارت و کنترل بیشتری داشته باشیم و جلوی پرداخت خسارت های غیرواقعی را بگیریم.

 سلیمانی در ادامه افزود: الکترونیکی کردن، فعالیت ها را توسعه می دهد، هزینه ها را کم می کند و از نیروهای آزاد می توانیم در بخش های دیگر استفاده کنیم. هم چنین در بخش درمان می توانیم همکاری خوبی با استارتاپ های بیمه ای داشته باشیم.

رییس کل بیمه مرکزی با تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره بیمه آسیا و ارزیابی مثبت از گزارش عملکرد دو ساله بیمه آسیا، گفت: گزارش دو ساله بیمه آسیا نشان دهنده انجام کارهای خوب و پیشرفت بوده است و امیدواریم این روند در سال های آتی تداوم داشته باشد.

پربیننده ترین نظام بانکی چگونه نقدینگی را افزایش می‌دهد؟ ارائه خدمات درمانی با کارت ملی مطالبات بانک‌ها از تسهیلات گیرندگان، قابلیت امهال دارد اصلاح ترکیب دارایی‌های بانک‌ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا رییس کل بیمه مرکزی الکترونیکی کردن صنعت بیمه کشور شرکت های بیمه بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست مشترک اعضای هیات دولت و استانداران گفت : مشکلات استان‌هایی که دچار بیکاری مزمن هستند و تورم بالاتری نسبت به میانگین کشور دارند، با روال عادی و برنامه‌های فعلی حل نمی‌شود و این استان‌ها نیازمند توجه و حمایت‌های ویژه هستند.

وی پیشنهاد داد، برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری پنج استانِ با نرخ بیکاری بالاتر، یک کارگروه چابک و اثرگذار در سطح ملی تشکیل شود.

وی اظهار کرد: حمایت‌های بانکی و اعتباری ویژه از پنج استان دچار نرخ بیکاری بالاتر، می‌تواند منجر به رونق طرح‌ها و کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر در این استان‌ها شود.

 صحرایی گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های کاهش نرخ بیکاری در این استان ها، تکمیل طرح‌ها و اقدامات نیمه تمام است.

وی با اشاره به برخی اقدامات نیمه تمام در استان، گفت: دولت گذشته در یک اقدام نادرست، جشن پایان باسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه را برگزار کرد، در حالیکه بسیاری از ساختمان و زیرساخت‌های زلزله زده این استان همچنان نیازمند بازسازی هستند و اکنون ترمیم تخریب‌های ناشی از زلزله و تکمیل عملیات بازسازی در کرمانشاه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. همچنین جبران افتتاح زودهنگام راه آهن کرمانشاه، حدود هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

استاندار کرمانشاه یکی دیگر از طرح‌های زیربنایی و اشتغالزای استان را راه آهن کرمانشاه - خسروی نام برد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت