Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان در نشست ویدئویی تشریح برنامه دولتی در سال «حمایت از جوانان و تحکیم سلامتی مردم» گفت: هدف اصلی برنامه دولتی دستیابی به تغییرات مثبت در  زندگی مردم است.

شایان ذکر است که  سال 2021 میلادی توسط رئیس جمهور ازبکستان به عنوان «سال حمایت از جوانان و تحکیم سلامتی مردم» نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دولتی که بنابه فرمان میرضیایف در روز 3 فوریه به تصویب رسید، شامل 273 بند است که برای اجرای آن حدود 30 تریلیون صوم (2 میلیارد و 848 میلیون و 778 هزار دلار) اختصاص داده خواهد شد.

به گفته وی ، هدف اصلی برنامه دولتی حمایت همه جانبه از جوانان، ترویج سبک زندگی سالم بین مردم، افزایش رفاه مردم از طریق توسعه اقتصاد است.  

میرضیایف اظهار داشت: ما این برنامه را باید در شرایط پاندمی و در وضعیت سخت بحران جهانی انجام دهیم. ما باید اشتغال 500 هزار جوان و 200 هزار زن را فراهم و 300 هزار شهروند را نیز از فقر خلاص کنیم.

رئیس جمهور افزود: در 33 ناحیه عقب مانده و 970 محله دارای شرایط سخت باید مسیر جاده‌ای، آب و برق، شبکه‌های آبیاری بازسازی شود و همچنین اصلاحات در زمینه‌های بهداشتی و آموزشی در روستاهای دوردست انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال با جذب سرمایه‌گذاری به میزان 23 میلیارد دلار برنامه ریزی می‌شود که 226 واحد تاسیسات بزرگ صنعتی و زیربنایی راه اندازی شود.

میرضیایف همچنین به افراد مسئول دستور نظرسنجی دایمی تمام پروسه‌ها، تامین اجرایی به موقع و با کیفیت طرح ها را داد.

رئیس جمهور ازبکستان ادامه داد: برنامه ریزی می‌شود زیربنای 22 زیارتگاه در جمهوری قره قلپاقستان و دیگر استان‌ها بازسازی شود.

علاوه بر این، هزینه‌ شرکت‌های هواپیمایی به مقدار 25 درصد نرخ بلیط‌ها، برای اپراتورهای گردشگری 15 درصد بلیط‌های هواپیما و قطارها و برای تورهای داخلی 10 درصد نرخ خدمات هتل‌ها جبران شود.

میرضیایف همچنین تاکید کرد: این ساز و کار جدید برای جذب در سال 2021 میلادی معادل یک میلیون و 700 هزار گردشگر خارجی و 7 میلیون و 500 هزار گردشگر داخلی کمک خواهد کرد.

رئیس جمهور ازبکستان در پایان اظهار داشت: هدف اصلی برنامه دولتی گزارش دهی نیست، بلکه دستیابی به نتایج عملی، تغییرات مثبت در زندگی مردم است. مسئولان برای فعالیت خود باید نتیجه عملی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: میرضیایف برنامه دولتی رفاه مردم رئیس جمهور ازبکستان هدف اصلی برنامه برنامه دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!

به گزارش خبرآنلای ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در پیام ویدئویی شعرگونه‌ای در تلگرام درحالیکه لباس سنتی اوکراینی‌ها روی شلوار خاکی رنگ همیشگی خود را به تن داشت ابراز عقیده کرد که خداوند که «پرچم اوکراین بر دوش دارد، زندگی را بر مرگ پیروز خواهد کرد.»

به نوشته روزنامه تایمز آو ایندیا، وی که از کلیسای جامع «سنت سوفیا» برای مردم سخنرانی می‌کرد، گفت جنگ اوکراین و روسیه ۸۰۲ روز است که ادامه دارد و افزود: «ما به خداوند اعتقاد داریم. خدایی که پرچم اوکراین را بر دوش دارد. پس با چنین متحدی، زندگی قطعا بر مرگ پیروز خواهد شد.»

رئیس جمهور اوکراین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت، خداوند متحد مردم اوکراین است.

در این میان، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه صحبت‌های زلنسکی را مضحک خواند و گفت، رئیس جمهور اوکراین ارتباطش با واقعیت را از دست داده است.

وی افزود، اینها به خاطر سوء مصرف مواد مخدر است!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903346

دیگر خبرها

  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند