Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود خادم گفت، طی هماهنگی های صورت گرفته توسط حوزه توانبخشی و کارشناس کمیسیون در سال 99 حدود 37 جلسه کمیسیون پزشکی با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و حضور حداقل افراد در هر جلسه در شهرستان ملارد برگزار شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، داود خادم ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی جهت تشکیل پرونده و ارائه خدمت سریع به جامعه هدف گفت : در سال جاری 37 جلسه کمیسیون پزشکی با بررسی بیش از 900  درخواست صورت پذیرفته که این آمار شامل بررسی مجدد پرونده های قدیمی و نیز تقاضاهای جدید میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان دقت نظر کارشناسان و اعضای کمیسیون در بررسی شرایط جسمی فرد  دارای معلولیت گفت : طی این جلسات پرونده معلولین جهت تایید و تعیین شدت معلولیت توسط متخصصان بررسی تا مراحل تشکیل پرونده و اولویت دریافت خدمات سازمان انجام شود.

خادم در پایان ضمن تاکید بر انجام رسانی خدمات به افراد دارای معلولیت در هر حوزه ای با قید فوریت گفت: در ‪ICF‬ برخلاف طبقه بندی های قدیمی معلولیت، میزان عملکرد و کارآیی فرد مورد ارزیابی قرار میگیردکه بر نقاط قوت فرد تاکید دارد و با توجه به شرایط موجود تشخیص و مورد حمایت قرار دادن این افراد از وظایف مهم میباشد. ‬

لازم به ذکر است طبقه بندی بین المللی عملکرد (‪ICF‬) توسط سازمان جهانی بهداشت به کشورها ابلاغ شده و در کشور ایران توسط دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور ترجمه و بومی سازی گردیده است و جلسات کمیسیون شهرستان ملارد نیز طبق همین دستور العمل بصورت دقیق انجام میشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی