Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی و جنگ با هیچ کشوری نداریم، تنها از کشورمان دفاع می‌کنیم و هرکسی بخواهد قدم نا مناسبی در خاک کشورمان بگذارد، قَلم پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم سید محمدرضا حسینی، فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران  با اشاره به اقتدار دفاعی ایران، گفت: نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، همیشه  قوی‌تر، مُنسجم‌تر و محکم‌تر با برخورداری از محصولات دفاعی ویژه، آماده دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ کار این دژبان در فضای مجازی غوغا کرد

ما ارتشی‌هادر کنار ملت بزرگ ایران هستیم

فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هُشداری به مُتجاوزین در آینده به مرزهای ایران، تأکید کرد: هر مُتجاوزی برای اولین بار قَدم برخاک ایران بگذارد، آخرین باری است که روی زندگی را می‌بیند، ما ارتشی‌هادر کنار ملت بزرگ ایران هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سَدی پولادین مُقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی  است، اضافه کرد: از طرفی هم برادران مهربان برای ملت‌های دوست هستیم، اَلحمدالله در شرایط خوبی قرار داریم و قَوی و مُحکم، آماده دفاع از کشور و ملت ایران هستیم.

دشمنی و جنگ باهیچ کشوری نداریم، تنها از کشورمان دفاع می‌کنیم

فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح چهره اقتدار دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنی و جنگ با هیچ کشوری نداریم، تنها از کشورمان دفاع می‌کنیم و هرکسی بخواهد قدم نامناسبی در خاک کشورمان بگذارد، قَلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر حسینی ارتش جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی