Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون «شهدای مهمانک» مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای مهمانک از توابع شهرستان مانه و سملقان در میان اسامی برگزیدگان پنجمین مرحله از قرعه‌کشی کانون‌های فرهنگی و هنری فعال در سامانه‌ بچه‌های مسجد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آخرین مرحله قرعه کشی  کانون های فعال در سامانه بچه های مسجد انجام گرفت که در میان 110 کانون منتخب معرفی شده نام یکی از کانون های استان خراسان شمالی نیز به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی فهما، نام کانون فرهنگی و هنری «شهدای مهمانک»  مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای مهمانک از توابع شهرستان مانه و سملقان در میان اسامی کانون های فعال طرح ملی«ایران قوی» اعلام شد.

گفتنی است، کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی  همپای فعالان فرهنگی در سراسر کشور در طرح ملی ایران قوی حضور یافتند و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  ثبت کردند.

شرکت فعالان فهما در طرح ملی ایران قوی  و ثبت فعالیت های کانون ها در سامانه بچه های مسجد، ساعت 24 روز 22 بهمن ماه به پایان رسید که پس از ارزیابی های نهایی، اسامی منتخبان بخش های مختلف، در 18 اسفندماه اعلام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسجد کانون قرعه کشی سامانه بچه های مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!