Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد علی طالبی در آیین بهره برداری از سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد و خانه دارت یزد که به همت شهرداری یزد بازسازی و بهسازی شده است،  با گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی تاکید کرد: توجه ویژه مدیران شهری و دولتی بر برند سازی برای شهر یزد، فرصت و زمینه های زیادی را برای آبادانی و توسعه شهر و استان فراهم آورده و خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در شهر یزد در کنار فعالیت های عمرانی و زیر ساختی، به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی توجه ویژه ای صورت گرفته است، که مهم ترین آن ایجاد و گرفتن برند های مختلف برای شهر یزد است. 
وی با بیان اینکه شهر جهانی یزد، افتخارات زیادی را در این دولت به دست آورده است، افزود: برند هایی که یزد کسب کرده، می تواند چراغ راه و روشن کننده مسیر برای تداوم هویت این شهر تاریخی و میراث جهانی باشد.
استاندار یزد با اشاره به اینکه این دولت با بحران های بی سابقه و زیادی مواجه بوده است، گفت: با وجود همه  این موانع، اگر کارنامه این دولت را با ادوار گذشته مقایسه کنیم، اقدامات زیادی در راستای توسعه شهر انجام شده است که نمونه آن بهره برداری از طرح های کوچک و  ابر پرژه ها است.
طالبی با بیان اینکه طرح های دهه مبارک فجر در سطح استان با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: طرح های زیادی نیز در آستانه  بهره برداری و یا کلنگ زنی است.
**اولویت قرار دادن ورزش در محلات
 شهردار یزد با اشاره به اینکه ورزش های درون محله ای و همگانی یکی از اولویت های شهرداری یزد است، ادامه داد: سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد، یکی از طرح های ورزشی شهرداری است که امروز با اعتباری بیش از ۵/۵ میلیارد تومان بهره برداری شد.
جمال الدین عزیزی از انتخاب شهر یزد به عنوان پایلوت شهر فعال یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم گامی موثر در ایجاد نشاط اجتماعی برداشته و تحول و تحرکی محسوس در سطح شهر یزد ایجاد کنیم.
**بهره برداری از یکی از بهترین خانه‌های دارت کشور
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه سالن شهید عاقلی نژاد به مکانی مخروبه تبدیل شده بود، گفت: مرمت این سالن، از اواسط سال ۹۷ و با تخصیص بودجه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به این پروژه آغاز شد.
عباس ملا زینلی بیان کرد: این سالن در ادامه با همکاری معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی و معاونت امور زیربنایی شهردای یزد بازسازی اساسی شد و به مرحله ی بهره برداری رسید.
وی افزود: این مکان که یکی از بهترین خانه های دارت کشور نیز در آن تجهیز شده است، برای استفاده کارکنان و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری یزد آماده شده است.
 
گفتنی است؛ سالن ورزشی ۱۷۰۰ متر مربعی شهید عاقلی نژاد با هزینه ۵۵ میلیارد ریال بازسازی و به بهره برداری رسید.
جایگاه VIP، تجهیز سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و سرمایشی مِتُدروز، ساخت دو رختکن مجزا، اتاق مدیریت، سکوی تماشاگران، اتاق داوران، سرویس بهداشتی و سوئیت برای اقامت از جمله فعالیت‌های جدید انجام شده در این سالن است.

46

کد خبر 1485727

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد بهره برداری شهرداری یزد شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال