Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در اراضی فلسطینی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از آغاز سال جدید میلادی تاکنون ۱۷۸ ساختمان مسکونی فلسطینیان را در کرانه باختری تخریب یا دستور تخریب آن را صادر کرد.

 به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در گزارش روز جمعه خود آورده است: تخریب و مصادره منازل مسکونی فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی منجر به آوارگی ۲۵۹ نفر از جمله ۱۴۰ کودک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهاد وابسته به سازمان ملل متحد افزوده است: رژیم صهیونیستی به تازگی ۹ خانواده شامل ۶۰ نفر از جمله ۳۵ کودک را به دلیل تخریب منازل آن ها در منطقه دره اردن آواره کرده است.

گزارش هشدار داده است: زندگی این خانوارها به دلیل سرمای هوا، شیوع کرونا و کوچ اجباریشان در خطر است.

پیش تر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرده بود: تخریب منازل فلسطینی ها در منطقه «حمصه الفوقا» در شمال دره اردن واقع در کرانه باختری ادامه سیاست پاکسازی قومی ازسوی رژیم صهیونیستی به شمار می رود که از ده ها سال پیش علیه ملت فلسطین آغاز شده است.

ساخت واحدهای جدید و شهرک‌سازی نقض آشکار قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

این قطعنامه که ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ (۳دی ۹۵) با رای مثبت ۱۴ عضو و تنها رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید، ضمن غیرقانونی خواندن شهرک‌سازی در خاک فلسطین، از رژیم صهیونیستی می‌خواهد که عملیات شهرک‌سازی را متوقف کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم

همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دانشجویان دانشگاه ایتالیایی بولونیا برای اعلام همبستگی خود با فلسطین چادر زده و تحصن کردند.

براساس گزارش القدس العربی، رسانه‌های محلی روز یکشنبه گزارش دادند که دانشجویان ایتالیایی به جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین که در دانشگاه‌های برجسته آمریکا راه اندازی شده بود، پیوستند.

دانشجویان دانشگاه بولونیا حدود ۲۰ چادر را در میدان اسکارولی، مقابل دفتر مرکزی دانشگاه برپا کردند. آنها با برافراشتن پرچم‌های فلسطین و بنری با مضمون «قیام دانشجویی»، از بقیه دانشگاه‌های ایتالیا برای پیوستن به جنبش دعوت کردند.

ایتالیا اخیرا شاهد تظاهرات دانشجویان در شهر‌های مختلف بود که از دانشگاه‌هایشان خواستند تا توافق‌نامه‌های همکاری دانشگاهی با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ۱۸ آوریل، دانشجویان و دانشگاهیان که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را محکوم می‌کردند، در محوطه دانشگاه کلمبیا در نیویورک تحصن کردند و از دولت بایدن خواستند که همکاری دانشگاهی خود را با دانشگاه‌های صهیونیستی متوقف کند و سرمایه‌گذاری‌های خود را در شرکت‌های حامی از اشغال سرزمین‌های فلسطینی پس بگیرد. 

با دخالت نیرو‌های پلیس و دستگیری هزاران معترض در دانشگاه‌های آمریکا، وضعیت خشم از رژیم صهیونیستی گسترش یافت و تظاهرات به دانشگاه‌های کشور‌هایی مانند فرانسه، انگلیس، آلمان، کانادا و هند سرایت کرد که همگی شاهد تظاهرات در حمایت از همتایان خود در دانشگاه‌های آمریکایی، و خواستار توقف جنگ در غزه و تحریم شرکت‌های عرضه کننده سلاح به اسرائیل هستند.

اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم و قحطی که جان کودکان و سالمندان را گرفته است، بر جای گذاشته است.

 اسرائیل با وجود صدور قطعنامه آتش بس فوری توسط شورای امنیت و علیرغم حضور در دادگاه بین المللی دادگستری به اتهام ارتکاب نسل کشی، به جنگ خود ادامه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری با عناصر صهیونیست درگیر شدند
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری با حمله نظامیان صهیونیست
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل