Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز شنبه، بیست و پنجم بهمن، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/11/25؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

کتک کاری و چاقوکشی در فوتبال تهران / فیلم

درگیری ها در مسابقات فوتبال رده پایه تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، امروز در ادامه مسابقات رده امید فوتبال تهران، دیداری بین تیم های ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد برگزار شد که اتفاقات عجیبی در آن رخ داد.

این مسابقه به درگیری کشیده شده و کار حتی به کتک کاری و چاقوکشی هم کشید! البته این اتفاق جدیدی در فوتبال تهران نیست و هر هفته شاهد یکی از این اتفاقات زشت در مسابقات پایه هستیم و معلوم نیست هفته بعد نوبت به کدام بازی در کدام رده سنی می رسد که درگیری در آن رخ دهد!

درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش

یک رسانه یونانی مدعی شده کریم انصاری فرد با سرمربی آاک آاتن درگیری لفظی پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گازتای یونان، مانوئل خیمنز چند روز قبل از کریم انصاری‌فرد خواست در طول بازی همانند نلسون اولیورا (مهاجم پرتغالی آاِک) بیشتر در زمین بدود و گل بزند. انصاری‌فرد به این سرمربی اسپانیایی پاسخ داد بهتر است به تابلوی نتایج نگاه کند و عملکرد واقعی‌اش را در زمین ببیند.

کریم انصاری ‌فرد به عنوان بهترین گلزن آاِک با روی کار آمدن مانوئول خیمنز تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین اولیورا می‌شود.

اگر روایت این رسانه یونانی از درگیری مهاجم ایرانی با سرمربی تیمش درست باشد، باید دید خیمنز که پیش از این نیز رابطه خوبی با کریم انصاری فرد نداشت، از این پس چه موضعی در قبال مهاجم ایرانی تیمش اتخاذ می کند؟

مبلغ 65 هزار یورو از طلب ماریو بودیمیر از پرسپولیس به حساب او نشست

بخش دیگری از بدهی بازیکن کروات سابق پرسپولیس به حساب این بازیکن نشست.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پس از تایید واریز 250 هزار یورو از مطالبات ماریو بودیمیر از سوی وکیل این بازیکن، امروز هم 65 هزار یورو دیگر از بدهی باشگاه پرسپولیس به این بازیکن کروات به حساب بودیمیر نشست. با این حساب مجموع دریافتی‌های وی به 315 هزار یورو رسید.

البته باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باید 185 هزار یورو دیگر به اضافه جریمه تاخیر در پرداخت پول بودیمیر را پرداخت کند که با اقدام‌های انجام شده از سوی مدیریت این باشگاه قرار است تا قبل از آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی (2 اسفند) این مبلغ هم به حساب بودیمیر واریز شود تا سرخ پوشان بدون مشکل در نقل و انتقالات شرکت کنند.

فرهاد مجیدی تا دوشنبه از مدیران ذوب آهن فرصت خواست

فرهاد مجیدی قرار است تا دوشنبه به مدیران ذوب آهن جواب بدهد.

به گزارش طرفداری، بعد از برکناری رحمان رضایی از سمت سرمربیگری ذوب آهن، فرهاد مجیدی به عنوان یکی از گزینه های اصلی مذاکرات خود را با این باشگاه آغاز کرد و در این بین گفته می شود مدیران باشگاه ذوب آهن آماده هستند نام او را به عنوان سرمربی جدید تیم شان معرفی کنند.

با این حال از اصفهان خبر می رسد فرهاد مجیدی برای امضای قرارداد نهایی با ذوب آهن از مدیران این باشگاه تا دوشنبه فرصت خواسته تا نظر نهایی خود را در این باره اعلام کند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا فرهاد مجیدی برای امضای نهایی قرارداد راهی اصفهان می شود یا مدیران ذوب آهن گزینه دیگری را برای سرمربیگری این تیم انتخاب می کنند.

کریستیانو رونالدو به رکورد 500 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک رسید

موفقیت های کریستیانو رونالدو فقط به فوتبال محدود نمی شود. او در شبکه های اجتماعی نیز حرف اول را می زند. مجموع دنبال کنندگان کریستیانو رونالدو در 3 شبکه اجتماعی پرمخاطب از مرز 500 میلیون نفر گذشت!

به نقل از بلیچر ریپورت؛ کریستیانو رونالدو اولین فردی است که به رکورد 500 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، توییتر و فیس بوک می رسد:

261.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام

148 میلیون دنبال کننده در فیس بوک

91 میلیون دنبال کننده در توییتر

لیونل مسی به عنوان بهترین ورزشکار دهه اخیر آرژانتین انتخاب شد

لیونل مسی به عنوان بهترین ورزشکار دهه اخیر آرژانتین انتخاب شد. 

به گزارش طرفداری، لیونل مسی از طرف بنیاد کونِکس جایزه پرستیژ کونکس را دریافت کرد، جایزه ای که در پایان هر دهه به بهترین ورزشکار آرژانتینی دهه گذشته اهدا می شود. در سال 1980 خوان مانوئل فانیگو (راننده)، 1990 دیگو مارادونا، 2000 گابریلا ساباتینی (تنیسور) و 2010 امانوئل جینوبلی (بسکتبالیست) این جایزه را دریافت کرده بودند.

اینتر در بازی مقابل کالیاری از لوگوی جدیدش رونمایی می کند

اینتر قصد دارد در بازی مقابل کالیاری در هفته 30 سری آ در جوزپه مه آتزا با پیراهن هایی منقش به لوگوی جدیدش به میدان برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، در بازی اینتر و کالیاری در چارچوب هفته 30 سری آ که در روز 10 یا 11 آپریل (21 یا 22 فروردین) در جوزپه مه آتزا برگزار خواهد شد، از لوگوی جدید خود روی پیراهنش برای این بازی رونمایی خواهد کرد. اینتر هنوز به صورت رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی نکرده است اما اخیراً لوگوی جدید باشگاه اینتر به طور اتفاقی لو رفت و سایت فوتی هدلاین از این لوگو رونمایی کرد. این لوگو شامل دایره ای آبی و مشکی به نشانه پیراهن این تیم است که در میانه آن دو حرف I و M دیده می شود که نشانی از اینتر و میلان است. ضمن این که می توان آن را به شکل I’m خواند که نشانی از اتحاد بین باشگاه و هواداران دارد.

کفش رکوردشکن مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان، به مزایده گذاشته می شود

کفش لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان به موزه کاتالونیا اهدا شد تا توسط این موزه به مزایده گذاشته شود.

به گزارش طرفداری و با اعلام پیج رسمی آدیداس و موزه ناسیونال کاتالونیا، کفشی که لیونل مسی با آن رکورد بیشترین گل با پیراهن یک باشگاه که در اختیار پله بود را شکست، به موزه کاتالونیا در بارسلونا اهدا شد. این کفش به مدت یک ماه در سالن اصلی این موزه به نمایش گذاشته می شود و سپس برای کارهای خیرخواهانه به مزایده گذاشته خواهد شد. درآمد حاصل از مزایده و فروش این کفش توسط برنامه هنر و سلامت که مسئول چنین اقداماتی است، به کودکان مبتلا به بیماری های سرطانی و خانواده های آن ها تقدیم می شود. برنامه هنر و سلامت، یک برنامه ابتکاری پیشگامانه است که موزه کاتالونیا از سال 2018 با همکاری بیمارستان de la Vall D'Hebron و انستیتوی بهداشت کاتالونیا، انجام می شود.

برنامه بازی های مهم امروز (25 بهمن) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر ایران:
نفت مسجد سلیمان - آلومینیوم اراک / ساعت 15
ماشین سازی تبریز - صنعت نفت آبادان / ساعت 15
نساجی قائمشهر - گل گهر سیرجان / ساعت 15:30
فولاد خوزستان - شهرخودرو مشهد / ساعت 16
سپاهان اصفهان - استقلال تهران / ساعت 17:10

لیگ برتر انگلیس:
لسترسیتی - لیورپول / ساعت 16
کریستال پالاس - برنلی / ساعت 18:30
منچسترسیتی - تاتنهام / ساعت 21
برایتون - استون ویلا / ساعت 23:30 (علیرضا جهانبخش)

لالیگا:
گرانادا - اتلتیکو مادرید / ساعت 16:30
سویا - هوئسکا / ساعت 18:45
بارسلونا - آلاوز / ساعت 23:30

بوندس لیگا:
دورتموند - هوفن هایم / ساعت 18
بایرلوزکون - ماینتس / ساعت 18

سری آ:
ناپولی - یوونتوس / ساعت 20:30
لا اسپزیا - میلان / ساعت 23:15

لوشمپیونه:
پاری سن ژرمن - نیس / ساعت 19:30
لیون - مون پلیه / ساعت 23:30

هلند:
خرونینگن - زووله / ساعت 14:30 (رضا قوچان نژاد)

ترکیه:
ترابزون اسپور - گوزتپه / ساعت 16:30 (مجید حسینی)

پرتغال:
پورتو - بواویستا / ساعت 00:00 (مهدی طارمی)

صبحانه ورزشی 1399/11/25؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 24 بهمن 1399 تیپ زمستانی سوشا مکانی برف بازی گوچی و پسرش صبحانه ورزشی 99/11/25؛ بسته ویدیویی صبح شنبه


اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون دنبال کننده کودکان مبتلا کریستیانو رونالدو کریم انصاری فرد صبحانه ورزشی فرهاد مجیدی لوگوی جدید هزار یورو لیونل مسی ذوب آهن ساعت 23 ساعت 16 ساعت 18

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان