Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@16:37:52 GMT

24 ساعت تا انتخاب میزبان لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۹۳۶۲

24 ساعت به پایان مهلت 14 روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درخواست میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا مانده و تاکنون 10 باشگاه به صورت رسمی اقدام کردند

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درخواست میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 فردا(یکشنبه) پایان می رسد.

به گزارش طرفداری، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شرایط کرونایی تصمیم گرفت این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نیز مثل سال گذشته به صورت متمزکز برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته AFC در این دوره سخت گیری های خود را کمتر کرد و اعلام کرد هر گروه می تواند به میزبانی یک کشور برگزار شود و نیازی نیست یک کشور میزبان تمام مسابقات مرحله گروهی باشد.

در همین رابطه 13 روز پیش با ارسال نامه ای به تمام فدراسیون های اعضا اعلام کرد تا فردا(یکشنبه 14 فوریه) زمان دارند تا درخواست میزبانی از سوی باشگاه های خود را اعلام کنند.

کمتر از 24 ساعت مانده به ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون 4 نماینده کشورمان یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد پا پیش گذاشتند و درخواست رسمی خود برای میزبانی از گروه های خود را اعلام کردند.

از عربستان هم تیم های الهلال، النصر و الاهلی 3 نماینده اش به صورت رسمی برای میزبانی از گروه های خود اقدام کردند. از امارات دو باشگاه شارجه و الوحده دست به چنین اقدامی زدند. از کشور عراق هم تنها الشرطه وارد عمل شده است.

تاکنون 10 باشگاه برای میزبانی از این رقابت ها اقدام رسمی کردند. نکته جالب در این اعلام درخواست میزبانی ها سکوت قطری ها است. با وجود اینکه قطر سال گذشته تمام مسابقات را میزبانی کردند ولی تا الان نمایندگان قطر اقدامی رسمی برای درخواست میزبانی کردند البته 24 ساعت زمان پیش  روی خود دارند.

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا درخواست میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان