Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوانی که با همدستی یک نفر نگهبان های ساختمان های نیمه کاره را اغفال و با قرص بیهوش و اموال با ارزش آنها را سرقت می کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بیست و ششم آذر  پرونده‌ای با موضوع سرقت  در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تشکیل شد. شاکی در بیان جزییات گفت: من نگهبان ساختمان نیمه کاره‌ام. روز حادثه زن جوانی به مقابل ساختمان آمد و گفت با حسن که همکار من است کار دارد بعد بدون اینکه از من اجازه بگیرد، وارد ساختمان شد و وانمود کرد که قصد دارد با من ارتباط برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد یک قرص به من داد و پس از مصرف آن بیهوش شدم و دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم ۳ میلیون تومان وجه نقد، گوشی تلفن همراه و مقادیری اموال و مصالح ساختمانی به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون تومان سرقت شده است.

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: با شروع تحقیقات و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته محل، تصویر یک زن و مرد به دست آمد که در ادامه مشخص شد این زن  چندین بار  به بهانه ارتباط با کارگرهای ساختمان به محل تردد داشته است.
با انجام اقدامات پلیسی هویت این زن که دارای یک فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت بود، شناسایی شد. در ادامه با هماهنگی قضایی و کسب دستور دستگیری از بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محل سکونتش دستگیر و در بازجویی و مواجهه با نگهبان ساختمان  ناگزیر به سرقت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد و گفت که سرقت را با همدستی شخصی به نام محمد انجام داده است.
سرهنگ کارآگاه عزیزخانی افزود: با تلاش کارآگاهان، محمد نیز دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی تعدادی از اموال مالباخته به ارزش حدود دو میلیارد ریال کشف و به مالباخته برگردانده شد.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به نوع و شیوه سرقت انجام شده، احتمال  سرقت‌های مشابه دیگر که متهمان با ایجاد طرح دوستی و اغفال نگهبان ساختمان‌های نیمه کاره مرتکب شده باشند وجود دارد.
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • تیز کردن اره: 3 شگرد برای داشتن تیزترین اره!
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا