Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر جمشیدنژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی، بسیاری از خطوط ناوگان اتوبوسرانی این سازمان در سال‌جاری غیرفعال بود.

وی افزود: درهمین‌ راستا وبراساس دستورالعمل نوسازی و بازسازی بخش خصوصی ازسوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نسبت به تهیه قطعات یدکی موردنیاز از محل کمک دولت اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به تعمیر، بازسازی و نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل وعمومی درون شهری اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا، چهار دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ و ۶ دستگاه نیز اتوبوس مدل ۳۵۵ بود.

وی گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس در۲ بخش خصوصی و دولتی شامل ۴۹ دستگاه در بخش دولتی و ۳۱ دستگاه در بخش خصوصی در ناوگان حمل ونقل عمومی سنندج فعال بودند.

جمشیدنژاد اظهار داشت: در حال حاضر از این تعداد در بحش دولتی ۲۶ دستگاه و در بخش خصوصی ۲۰ دستگاه اتوبوس فعال وجود دارد و در حال حاضر از ۱۸ خط سازمان، ۱۰ خط فعال است.

وی افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در سال جاری نسبت به بازنگری  تمام خطوط سازمان براساس نیازسنجی و درخواست‌های مردمی نیز اقدام کرده است.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: بازنگری خطوط و همچنین بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی ورضایتمندی شهروندان را فراهم  کند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج ایرنا کردستان شهرداری سنندج ایرنا اخبار کنکور دستگاه اتوبوس شهرداری سنندج ناوگان حمل بخش خصوصی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: در این کلان‌شهر طرحی با هدف توسعه استفاده شهروندان مشهدی از موتور سیکلتی برقی کلید خورده است.

جعفر شمس با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سوخت ناوگان حمل‌ونقل درون شهری یکی از مهم‌ترین موضوعات حمل‌ونقل درون شهری است.

وی افزود: در تمام کشور مشکلاتی برای سوخت خودروها وجود دارد که این مشکل هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد و متولی توزیع سوخت وزارت نفت وشرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد در ادامه گفت: وظیفه شهرداری ایجاد سامانه‌های محلی برای ثبت اطلاعات پیمایش خودروها و ارسال اطلاعات درست برای شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.

شمس با بیان اینکه کارکرد این سامانه به این صورت است که سوخت بر اساس عملکرد ناوگان واریز شود، اظهار داشت: تمام کلان‌شهرها سامانه محلی خودشان را به مراتب با دقت بیشتری دارا هستند و قابلیت پاسخگویی بیشتری برای راننده‌های آن شهر راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: موضوعی که در این ارتباط باید پیگیری شود، بارنامه‌های درون شهری است که اگر بر اساس قانون‌های سامانه ارسال و صحت اطلاعات تصحیح شود، مشکل رانندگان برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: در این کلان‌شهر طرحی با هدف توسعه استفاده شهروندان مشهدی از موتور سیکلتی برقی کلید خورده است، قبلاً موتور به صورت قسطی بدون پیش پرداخت با نرخ چهار درصد به شهروندان ارائه می‌شد اما در طرح پیکار برای موتورهای کار کرده درصد نرخ سود از چهار درصد به صفر درصد و مدت اقساط از ۲۴ ماه به ۳۶ ماه رسیده است که این طرح با استقبال خوبی همراه شد و تقریباً کل ظرفیت پیش‌بینی شده در کمتر از هفت روز پر شد و انشاالله واگذاری موتورها از هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 749952

دیگر خبرها

  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود