Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اگر بنا باشد که مدت بازداشت موقت اعضای شورای این شهر طولانی و جلسه‌های شورای شهر تعطیل باشد، مطابق قانون استاندار، قائم مقامی این شورا را از سوی وزیر کشور بر عهده می‌گیرد.

عبدالرضا چراغعلی افزود:  هنوز نمی‌دانیم اعضای شورای شهر چه زمانی آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوعات شهرداری و شورای شهر لواسان اضافه کرد: بر همین اساس هر تصمیمی که لازم باشد با تایید استاندار گرفته و اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: دستگاه‌های نظارتی به کارهای خود مشغول و به دنبال تحقیق در مورد برخی موضوعات در این شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر را دستگاه‌های نظارتی بازداشت موقت کرده‌اند و این حق قانونی این نهادها است.

چراغعلی ادامه داد: پیگیر امور مربوط به مردم هستیم و خدمات رسانی به مردم این شهر بر زمین نخواهد ماند.

رئیس حوزه قضائی لواسانات نیز هفته گذشته گفت: ۲ نفراز اعضای شورای اسلامی شهر و یکی از کارمندان شهرداری (فعال در حوزه کمیسیون ماده ۱۰۰) لواسان، توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) دستگیر شدند.

امیر اصلان وطن دوست علت این دستگیری را تخلفات مالی بیان کرد.

لازم به یادآوری است که رئیس و ۲ عضو شورای اسلامی شهر لواسان در بهمن و اسفند ۹۸ دستگیر شدند.

پس از آن دستگیری‌ها"عباس حصار شورکابی، یوسف شیخی نارانی و رضا خندان اعضای علی البدل این شورا تحلیف شدند و در کنار ۲ عضو سابق حبیب الله شیرخانی و منیر گل فعالیت خود را آغاز کردند.

شهردار سابق، معاون وی و چند نفر از کارمندان شهرداری لواسان نیز زمستان سال ۹۸ بازداشت شدند.

پس از آن جعفر محمدرضا بیک لواسانی در اردیبهشت امسال به عنوان شهردار لواسان منصوب شد.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار نفر در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.

کد خبر 584598 برچسب‌ها تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران اعضای شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: امید است سال جاری یادواره‌ای مثال‌زدنی برای کارگرانی که در حوادث استانی جان باخته‌اند، برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان نثاری پیش از ظهر امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمانه استاندار با تشکل‌های کارگری استان اصفهان با اشاره به پاره‌ای از مطالبات کارگران اظهار کرد: مسائل کارگران استان توسط دستگاه‌های تخصصی پیگیری می‌شود اما در نهایت به معاونت سیاسی استانداری ارجاع می‌شود.

وی به طرح ساماندهی اتباع بیگانه و ممنوعیت بکارگیری آن‌ها در مشاغل اشاره کرد و با تاکید بر پیگیری نیروی کار اتباع در صورت صلاحدید، اضافه کرد: اینکه کارگران از طریق کانون‌های صنفی و تشکل‌ها امورات خود را پیگیری می‌کنند اتفاق خوبی است اما ضعیف است که باید تقویت شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جان باختن کارگر در حین انجام وظیفه به منزله شهادت در راه خداست، برگزاری یادواره کارگرانی که در حوادث استانی جان باخته‌اند را جز آرزوهای دیرینه خود دانست و تاکید کرد: امید است در سال جاری یادواره مثال‌زدنی برای این قشر برگزار کنیم.

کد خبر 751744

دیگر خبرها

  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • وزیر کار تکلیف کارگران را روشن کرد/ حداقل دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • برگزاری یادواره کارگران جان باخته حین خدمت برای نخستین بار در استان اصفهان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟ وزیر کار تکلیف را روشن کرد
  • دستگیری عضو شورای بندر ماهشهر
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت