Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شرکت توئیتر اعلام کرد قصد دارد حساب کاربری دولتمردان کشورها را برچسب گذاری کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، شرکت توئیتر روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد در هفته آینده قابلیت جدیدی را برای افراد دولتی و رهبران کشورها در نظر بگیرد که به اضافه شدن یک برچسب جدید به حساب کاربری آن‌ها مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برچسب باعث می‌شود کاربران توئیتر که از مقامات کشورها هستند بتوانند به راحتی و به سرعت توسط سایر کاربران عضو در این شبکه اجتماعی از هر جای دنیا شناخته شوند. بر اساس اعلام توئیتر این برچسب گذاری در کشورهایی که در حال حاضر دولت‌ آن‌ها مورد مناقشه قرار دارد اضافه نخواهد شد و صرفا برای کشورهایی که از دولت و مقامات تائید شده استفاده می‌کنند فعال خواهد شد.
گفتنی است برچسب گذاری جدید توئیتر صرفا برای حساب‌های کاربری تایید شده از سوی این شرکت و دارای تیک آبی فعال خواهد شد؛ از کشورهایی که دریافت کننده برچسب‌های جدید توئیتر هستند می‌توان به کانادا، کوبا، ایران، مصر، آلمان، تایلند، عربستان و چند کشور دیگر اشاره کرد.

رویکرد توئیتر در رابطه با پست‌های مورد دار کاربران در توئیتر
در چند ماه اخیر شرکت توئیتر اقدامات زیادی را در رابطه با پست‌های منتشر شده از سوی مقامات کشورها انجام داده است که مهم‌ترین آن‌ها به حذف نکردن توئیت‌های مغایر با قوانین توئیتر منتشر شده از سوی آن‌ها مربوط می‌شود؛ رویکرد توئیتر برای افراد عادی در این مواقع حذف کامل پست آن‌ها است. اما برای دولتمردان به برچسب‌گذاری توئیت آن‌ها محدود می‌شود. با این حال باید منتظر بود و دید که برچسب‌گذاری توئیتر برای حساب دولتمردان به چه صورتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توئیتر دولتمردان برچسب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن رضایی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران ارزش‌های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است.

وی افزود: به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد