Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:47:52 GMT

۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۹۹۳۷

۷۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع شد

 محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی طی چند روز اخیر در استان البرز اجرا شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این  رزمایش یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال  است.

محمدی فرد خاطرنشان کرد که این رزمایش به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در سطح استان و با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام،  سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)  ، امور مساجد و دیگر دستگاه ها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز  گفت: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک نمایند.

اکنون بیش از ۲۷هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی طرح حمایت معیشتی دولت موسسات نیکوکاری پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا البرز کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی طرح حمایت معیشتی دولت موسسات نیکوکاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی