Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اسماعیل رضایی نیک رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۷ سال اخیر ۴۸ دستگاه کانکس برای آموزش دانش آموزان مناطق عشایری این استان نصب و راه اندازی شده است.
اسماعیل رضایی نیک با بیان اینکه مدارس کپری برچیده شده و تعداد آن‌ها به صفر رسیده است، افزود: تعداد ۶۶ مدرسه چادری در مناطق عشایری این استان هنوز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۸۰ درصد از مدارس مناطق عشایری این استان معادل ۲۵ واحد آموزشی هوشمند سازی و به امکانات و تجهیزات روز آموزشی مجهز شده اند.   رضایی نیک با بیان اینکه برای هوشمند سازی هر کلاس درس بیش از ۳۰ تا ۴۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت: ۱۵مدرسه عشایری کهگیلویه و بویراحمد به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج هوشمندسازی شده است.   رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مدارس مستقل عشایری استان (۲۵ مورد) هوشمند سازی شده و تنها ۲ مورد دیگر نیاز به هوشمند سازی دارند.
رضایی نیک بیان کرد: تعداد دانش آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع مختلف سه هزار و ۷۵۶ نفر است که در ۲۳۴ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس تحصیل می‌کنند.   او گفت: هم اکنون بیش از ۴۶۰ معلم کار تعلیم و تربیت در مدارس عشایری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.   رضایی نیک افزود: ۸ نفر از دانش اموز عشایری استان در چند سال اخیر، رتبه زیر هزار کسب کردند با اینکه در عشایر کلاس کنکور نبود و چند معلم به طور خودجوش برای آن‌ها کلاس‌های کنکور برگزار کردند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانکس های اهدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عشایری کهگیلویه و بویراحمد هوشمند سازی رضایی نیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی