Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:39:57 GMT

استقلال – سپاهان؛ گزارش زنده از جدال بزرگ هفته

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۰۳۴۱

استقلال – سپاهان؛ گزارش زنده از جدال بزرگ هفته

استقلال و سپاهان در مهم ترین دیدار هفته به مصاف هم می روند. دیداری که می تواند تا حدودی قهرمان نیم فصل را مشخص کند، هر چند باید منتظر نتایج پرسپولیس نیز ماند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، امروز آغاز می شود. قطعا تمامی نگاه ها در این هفته به اصفهان دوخته شده جایی که سپاهانی ها در دوئل بزرگ هفته پذیرای استقلال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم همواره با جذابیت های خاص خودش همراه بوده است.


هر چند به نظر می رسد که جمله کلیشه ای "به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند" دیگر تکراری شده، اما برنده دیدار امروز می تواند امید زیادی به قهرمانی نیم فصل نخست داشته باشد البته به شرطی که پرسپولیس در یکی از دو دیدار باقیمانده اش برنده از زمین خارج نشود.


طی سالیان گذشته، قهرمانی در نیم فصل، از نظر روحی و روانی، یک بار مثبت سنگین برای تیم های لیگ برتری بوده و در اکثر مواقع، تیمی که در پایان نیم فصل به عنوان قهرمانی رسیده، در پایان لیگ نیز جام قهرمانی را بالای سر برده هر چند که در این استثناهایی هم وجود دارد ولی نمی توان گفت تیم ها دوست ندارند قهرمانی نیم فصل را بدست آورند.

 

در این صفحه، می توانید گزارش لحظه به لحظه از حواشی و اخبار دیدار استقلال و سپاهان را تا پیش از شروع دیدار دو تیم دنبال کنید:

 

10:20: دیدار امروز دو تیم، تقابل سی و نهم استقلال و سپاهان در لیگ برتر است. آبی های تهرانی 15 بار موفق به شکست سپاهان شده اند و در سوی مقابل، اصفهانی ها نیز 11 بار برنده از زمین خارج شده اند. 12 دیدار دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

 

 

10:15: دیدار استقلال و سپاهان نبرد بین بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ است. سپاهان 23 گل در لیگ بیستم به ثمر رسانده که 15 مورد از آن در نیمه نخست بوده است و استقلال نیز تنها یکبار در نیمه نخست دروازه اش را باز شده دیده که آن یک گل نیز همان گل بخودی عجیب سیدحسین حسینی در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان استقلال و سپاهان نیم فصل دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز سپاهان و استقلال خوزستان

لیگ برتر ایران (سپاهان - استقلال خوزستان) ساعت ۱۸:۱۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 750997

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است