Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:55:50 GMT

جانشین احتمالی راموس در رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۰۴۶۲

جانشین احتمالی راموس در رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس به پایان راه با رئال مادرید رسیده و به نظر می‌رسد خواهان جدایی از جمع کهکشانی‌ها است. راموس حقوق بیشتر و تمدید 3 ساله می‌خواهد ولی باشگاه مادرید تمدید 2 ساله با کاهش دستمزد را پیشنهاد داده است. کاپیتان رئال از پاریس پیشنهاد 3 ساله با دستمزد سالیانه 15 میلیون یورو دریافت کرده که در حال حاضر به نظر می‌رسد، او راهی فرانسه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ.اس در گزارش امروز خود به ایده رئال مادرید برای جانشینی سرخیو راموس پرداخت و از «اهداف مرکزی» کهکشانی‌ها صحبت کرد. دیوید آلابا به گزینه اصلی کهکشانی‌ها بدل شده و چه راموس برود یا بماند، او در تابستان خریداری خواهد شد. اما از طرف دیگر اگر کاپیتان رئال، مادرید را ترک کند، فلورنتینو پرز و زیدان قصد دارند یک مدافع دیگر جذب کنند.

رسانه مادریدی از «پائو تورس»، مدافع ویارئال و «ژولس کنده»،‌مدافع سویا به عنوان اهداف اصلی مادرید سخن گفت ولی مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که قیمت این بازیکنان بسیار بالا است. «کالیدو کولی‌بالی»، مدافع تنومند ناپولی نیز به یکی از گزینه‌های رئال بدل شده است. کولی‌بالی به مانند سالیان گذشته خود البته نیست و باید دید چه اتفاقی در تابستان رخ خواهد داد.

از پائو تورس، بازیکنی که در کنار راموس در تیم ملی اسپانیا بازی کرده است، به عنوان گزینه اصلی نام می‌برند ولی باید دید آیا شرایط اقتصادی رئال اجازه می دهد مدافع ویارئال را خریداری کند؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس مدافع رئال مادرید زین الدین زیدان پائو تورس دیوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا