Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:12:29 GMT

مدیرعامل انجمن موسیقی استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۰۵۹۴

مدیرعامل انجمن موسیقی استعفا کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران طی روزهای گذشته استعفای خود را به مدیران دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده است. استعفایی که طی شنیده‌ها حاکی از نارضایتی وی درباره یکی از طرح‌های وزارت ارشاد که بی ارتباط با حذف انجمن‌های موسیقی استان‌ها و تاسیس موسسات فرهنگی هنری به جای این نهاد نیست، بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایطی که هنوز هیچ مرجع رسمی درباره این موضوع به اظهار نظر رسانه یا انتشار اطلاعیه در این زمینه اقدام نکرده و هنوز نمی‌توان با اطمینان درباره آن صحبت کرد.

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تایید استعفای علی ثابت‌نیا توضیح داد: طی روزهای گذشته جناب ثابت‌نیا نامه‌ای را مبنی‌بر جدایی از انجمن موسیقی ایران ارائه داد اما دفتر موسیقی وزارت ارشاد از مدیرعامل محترم انجمن موسیقی ایران خواهش کرد تا این نامه ابتدا در جلسه هیات امنای انجمن موسیقی ایران طرح و پس از رویت و تصمیم‌گیری اعضای هیات امنا مورد موافقت یا مخالفت قرار گیرد.

وی افزود: تا زمان برگزاری تازه‌ترین جلسه اعضای هیات امنا انجمن موسیقی ایران، جناب ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران است و کما فی السابق به فعالیت‌های خود در این مجموعه ادامه می‌دهند. اینکه با استعفای وی برای ادامه فعالیت در انجمن موسیقی موافقت یا مخالفت شود هم منوط به برگزاری جلسه هیات امنا خواهد بود که امیدوارم در این زمینه نتایج مثبتی حاصل شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر احمد محمود وزارت ارشاد انجمن موسیقی ایران استعفا واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر احمد محمود انجمن موسیقی ایران ثابت نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن