Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@10:46:30 GMT

دفاع از جدایی جنجالی شجاع و مهدی ترابی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۰۶۰۶

دفاع از جدایی جنجالی شجاع و مهدی ترابی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بی شک جدایی مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس خیلی جنجالی بود. ترابی که برگشته ولی شجاع هنوز در قطر حضور دارد. رفتن برانکو از پرسپولیس هم کم جنجالی نبود. محسن ربیع خواه هافبک سابق قرمزها در واکنش به این جدایی های جنجالی می گوید: «داستان آقای برانکو که پیچیدهد بود. نمی خواهم وارد آن شوم ولی به نظرم بازیکنان حق انتخاب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مورد بی مهری یا بدرفتاری قرار می گیرند. به فکر آینده و زندگی خود هستند. شاید این حرف من به بعضی ها بربخورد ولی اگر همان شجاع یا ترابی خدای ناکرده فوتبال شان تمام شود و نتوانند کسب در آمد کنند، کدامیک از همین افراد که می گویند باید بمانند و نروند، خرج زندگی شان را می دهند؟ بالاخره بازیکن از یاد می رود. مگر مجتبی محرمی از یاد نرفت؟ به خاطر همین است من این حق را می دهم بازیکن برای آینده خودش تصمیم بگیرد.»

او درباره جدایی جنجالی خود از پرسپولیس هم می گوید: «جدایی من جنجالی نبود. شما قرار نیست تا ابد در یک جا بمانی و کار کنی. یک روز می آیی و یک روز می روی. به من دیر اعلام کردند که باید بروم و زمان نقل و انتقالات را تا حدودی از دست دادم. برای همین ناراحت بودم. دوست ندارم به حواشی دامن بزنم یا چیزهایی بگویم. قضاوت با خود مردم. ناراحتی من از نظر فنی نبود بلکه از نظر رفتاری و شخصیتی بود.»

252 252

کد خبر 1485782

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی فصل قبل در همین مقطع پایانی فصل درخشید و یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی بود.
ترابی وینگری باتکنیک و کارگشاست که نمونه‌اش در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود چرا که با تشدید و تحکیم تکتیک‌های تدافعی تیم‌ها نسل بازیکنان کارساز تکنیکی که در لحظه‌ای از بازی سرنوشت مسابقه را تعیین می‌کنند رو به زوال است.

ترابی یکی از معدود بازیکنان خلاق و اثرگذار لیگ برتر است که می‌تواند در لحظه گل بزند یا پاس گل بدهد و ورق را به سود تیمش برگرداند.
با این حال این بازیکن کارساز بعد از چند نمایش تحسین برانگیز در اراک با بازوبند کاپیتانی کاری از پیش نبرد و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را ارائه داد تا جایی که خیلی زود و در دقیقه 59 تعویض شد. ترابی چه با بازوبند چه بدون بازوبند کاری از پیش نبرد و در هیچ کدام از حرکات تهاجمی تیمش عنصر تاثیرگذاری نبود.

ترابی که در آبادان و بازی مقابل صنعت نفت با یک پاس خلاقانه نبوغ خود را به رخ کشیده بود، در اراک چیزی برای ارائه نداشت تا دوباره نگرانی‌ها درباره افت او آغاز شود اما انتظار می‌رود او در بازی بزرگ مقابل سپاهان بزرگی کند و دوباره بدرخشد.

در بازی رفت دو تیم رضا اسدی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و ملی‌پوش که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند با یک ایستگاهی تماشایی و غیرقابل مهار تفاوت‌ها را رقم زد و حالا هواداران پرسپولیس انتظار دارند اگر عالیشاه به بازی چهارشنبه شب نرسید، یکی از بین ترابی یا اورونوف همان کار را برای تیم محبوبشان انجام دهد و پرسپولیس را از این ال‌کلاسیکوی وطنی سربلند بیرون بیاورد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم