Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ دکتر چنگیر مسیب‌زاده، مدیرعامل جدید تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره مهمترین اهدافش در پست جدید اظهار داشت: ما در تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش در ۲ شاخه فعالیت خواهیم داشت. یکی فعالیت‌های درون سازمانی هست و یکی فعالیت‌های بیرون سازمانی. فعالیت‌های درون سازمانی برای ما خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه پرسنل ما آمادگی رزمی بالایی داشته باشند؛ موضوعی که برای ما خیلی اهمیت دارد تناسب اندام و آمادگی جسمانی پرسنل است که در نهایت به ارتقای رزمی یگان‌هایمان منتج می‌شود. روی این موضوع خیلی تمرکز داریم و برنامه‌هایی هم داریم. در این راستا باید به ورزش‌های کاربردی و راهبردی توجه کنیم. مثل ورزش‌های تیراندازی، دوومیدانی، پنج‌گانه، سه‌گانه، ورزش های رزمی دفاع شخصی و ... که اعضای لاینفک نظامی‌گری هستند. یک فرد نظامی اگر هرکدام از این شاخه‌ها را بلد نباشد در کارش موفق نبوده است. این یک طرح گسترده است که در نیروی زمینی همیشه قهرمان عملی خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: البته این مساله مهم خواست سلسله مراتب فرماندهی ما است. امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش به جد دنبال این موضوع هستند. هیات رییسه هم با جدیت به دنبال این موضوع است و از من خواسته‌اند و بنده هم تمام توانم را به کار می‌گیرم که این امر محقق شود.

مدیرعامل تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش همچنین درباره اهداف این سازمان در بخش قهرمانی تصریح کرد: اما از منظر فعالیت‌های قهرمانی و بیرون سازمانی اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بدانیم نمود همه ارگان‌ها و سازمان‌ها در زمین ورزش است که غیر از مواقع جنگ معلوم شود که این یگان چقدر آماده و رو پا و آماده به رزم است. در این زمینه هم طبیعتا ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در اکثر رشته‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم. چه بسا نیروی زمینی در سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف صاحب عنوان بوده و می‌خواهیم بار دیگر این اتفاق را رقم بزنیم چرا که از نظر نیروی انسانی و تاسیسات و زیرساخت شرایط خوب و مطلوبی داریم. این بازهم به خاطر حمایتی است که سلسله مراتب محترم از ورزش انجام می‌دهند. برای سال بعد بهترین‌هایمان را جمع کرده‌ایم که در سطح بین‌المللی حرف برای گفتن دارند. می خواهیم با قدرت در مسابقات حاضر شویم و قدرت نیروی زمینی را نشان بدهیم.

وی همچنین اذعان داشت: بحث دیگری که می‌خواهیم در آن به صورت جدی ورود کنیم بحث ورزش همگانی است. این نه تنها مختص پرسنل و کادرمان بلکه آن را به خانواده‌های سازمانی و پرسنل هم تعمیم داده‌ایم و طرح‌های خوبی داریم تا آنها را هم وارد کنیم. پیاده‌روی‌هایی در یگان‌ها و خانه‌های سازمانی می‌گذاریم. برنامه استعدادیابی داریم و همچنین مسابقات مختلفی که تدارک خواهیم دید تا آنها هم بتوانند حضور موثر در ورزش داشته باشند. پایگاه‌های استعدادیابی درست می‌کنیم و نفرات زبده را شناسایی می‌کنیم تا به ورزش کشور تزریق شود و پرسنل ما هم از رفاه خوبی هم بهره ببرند.

سرهنگ مسیب‌زاده درباره فعالیت‌های دانشگاهی و قهرمانی خودش هم صحبت کرد و گفت: باید از سلسله مراتب محترم تشکر کنم؛ امیر حیدری عزیز فرماندهی ولایی نیروی زمینی ارتش که بحث شایسته‌سالاری برایشان بسیار مهم است و سعی می‌کنند بهترین نفرات را در هر بخش شناسایی کنند و آنها را منصوب کنند تا بازخوردش به سازمان برگردد. تشکر می‌کنم که بنده را قابل دانستند و این وظیفه خطیر را به بنده محول کردند. من تحصیل کرده رشته حقوق هستم و دکترای حقوق دارم و کارهای حقوقی و دانشگاهی انجام می‌دهم. از سال ۱۳۸۷ هم در تیم ملی تیراندازی حضور دارم. رشته تخصصی من تپانچه است. هر پنج ماده رشته تپانچه را سالیان سال است دنبال می‌کنم و رکوردهایی را هم به ثبت رسانده‌ام. چندین مقام بین‌المللی و آسیایی هم داشتم و تا قبل از معرفی شدنم هم همچنان در اردو بودم و در سطح اول ورزش فعالیت داشتم اما حالا که در جبهه دیگری احساس نیاز شده در اینجا فعالیت می‌کنم. البته ناگفته نماند که همین حالا هم عضو تیم ملی تیراندازی نیروی زمینی هستم و در مسابقات هم شرکت می‌کنم چرا که در هر ۲ جا به من نیاز هست و هروقت نفرات جدیدتر به سطح مطلوب برسند جایگزینی‌ صورت می‌گیرد.

وی درباره تیم فوتبال نیروی زمینی که بعد از سقوط مجدد به لیگ ۲، شرایط خوبی برای بازگشت مجدد به لیگ آزادگان دارد؛ خاطرنشان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که نه تنها فوتبال بلکه بقیه رشته هایمان را طوری آماده و تقویت کنیم که  به جایگاه خوب و واقعی خود برسند. به جرات می‌توانم بگویم باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش قدیمی‌ترین باشگاه ایران است و یک مجموعه‌ای است که بیشترین تعداد تیم ها را در لیگ‌های مختلف دارد. تیم فوتبال نیروی زمینی هم جزو تیم‌های قدیمی و استخوان‌دار این مملکت است. در ورزش همیشه فراز و نشیب هست و اتفاقاتی رخ داد که ما بر پایه شانس می‌گذاریم که منجر به عدم نتیجه‌گیری شد اما مطمئنا با این برنامه‌ای که داریم و همچنین اتحاد و انسجامی که بین تمام ارکان نیروی زمینی ارتش به وجود آمده و دوستان ورزشی که به صورت خالصانه و بدون چشم‌داشت پای کار آمده‌اند؛ به اعتلای ورزشِ نیروی زمینی کمک خواهیم کرد. چه آنهایی که بیرون تیم هستند و چه کسانی که در داخل تیم هستند اتحاد فوق‌العاده‌ای به وجود آورده‌اند و مطمئن باشید خبرهای بسیار خوبی را به زودی از تیم فوتبال نیروی زمینی خواهید شنید.

سرهنگ مسیب‌زاده درباره فعالیت در دیگر رشته‌های قهرمانی علی الخصوص بسکتبال گفت: ما پتانسیلی در جذب ورزشکاران نخبه داریم و خیلی از دوستان ورزشکار تمایل به همکاری با ما دارند. در مقطعی ناهماهنگی‌هایی به وجود آمد و تیم‌هایمان دچار ضعف شد. اما در حال تعامل با فدراسیون‌های مختلف هستیم. جلساتی با روسای فدراسیون‌ها از جمله رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال داشتیم و صحبت کردیم تا انشالله برای سال بعد از بچه‌های قهرمانی که می‌خواهند خدمت سربازی‌ را پشت سر بگذارند، استفاده کنیم و تیممان را تقویت کنیم و روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت اصلی تربیت بدنی نیروی زمینی چیست؛بیان داشت: اولویت اول ما در حال حاضر ورزش‌های همگانی و ارتقای آمادگی جسمانی پرسنل نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

سرهنگ مسیب‌زاده در پایان راجع به بی‌اخلاقی‌هایی که در ورزش و مدیریت ورزشی می‌شود گفت: می‌دانید که این معضل ریشه در فرهنگ جامعه ورزشی ما دارد. این خاصیت ورزش است که بیش از متن به حاشیه آن پرداخته شود اما مساله مهم این است که وقتی در زمینه‌های تخصصی آدم‌های غیرتخصصی می‌آیند، نمود خوبی نخواهد داشت و باعث بی‌اخلاقی می‌شود و پدیده‌هایی مثل دلالی را به وجود می‌آورد. برخی از دوستان می‌آیند و صرفا برای دیده شدن وارد ورزش می‌شوند. حالا که من تخصصم ورزش است و به این جایگاه آمدم، باید طوری رفتار کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم. چرا که من حال ورزشکار، مربی، تیمداری و ورزش را می‌دانم. اگر همه همدل نشوند شاهد اتفاقات خوبی در ورزش کشورمان نخواهیم بود. امیدوارم به سمت و سویی برویم که اخلاق‌مدار باشیم. در این ۲ هفته‌ای که اینجا حضور داشتم سعی کردم اخلاق‌مداری را بین پرسنل و ورزشکارانمان جا بیندازیم و تلاش می‌کنیم که در ادامه هم به این راه ادامه دهیم.

برچسب‌ها فدراسیون بسکتبال لیگ آزادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ آزادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فدراسیون بسکتبال لیگ آزادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور تربیت بدنی نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش مسیب زاده رشته ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

گیتی‌پسند هفته گذشته میزبان سپاهان نوین اصفهان بود و در ابتدای این دیدار از حریف خود عقب بود، اما در نیمه دوم موفق شد عملکرد بهتری از خود نشان دهد و نتیجه بازی را از آن خود کند.


در یکی دیگر از دیدار‌های هفته بیستم فولاد سپاهان نوین میهمان پیکان خراسان است.

سپاهان نوین نیز هفته گذشته میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود، نوینی‌ها با اینکه در ابتدا از حریف خود پیش بودند، اما موفق نشدند نتیجه دیدار را حفظ کنند و در نهایت گیتیزن‌های اصفهانی بودند که پیروز دربی اصفهان شدند.


در یکی دیگر از دیدار‌های هفته بیستم لیگ‌برتر فرازبام خائیز دهدشت میزبان فولاد مبارکه سپاهان است.
در هفته گذشته سپاهان اصفهان میزبان پلیمر خلیج‌فارس بود و بازی مالکانه و قدرتمندی را از جانب فولاد مبارکه سپاهان شاهد بودیم تا در نهایت با اختلاف بسیار پیروز میدان شوند.


در دیگر دیدار این هفته پرواز هوانیروز اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است؛ پرواز هوانیروز هفته گذشته میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و در یک جدال نزدیک و پایاپای موفق به پیروزی نشد و با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کرد.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال
گیتی‌پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون (ساعت ۱۵:۱۵)
زغال‌سنگ طبس - نفت‌وگاز گچساران (ساعت ۱۶)
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد - صنعت مس کرمان (ساعت ۱۶)
پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین (ساعت ۱۶)
فرازبام خائیز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان (ساعت ۱۶)
پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک (نامعلوم)

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش