Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه موازین نیوز، فرماندهی عملیات سامرا امروز (شنبه) تاکید کرد که ۲۱ تروریست داعشی بر اثر اشتباهی که یکی از عناصر تروریستی انجام داد، در منطقه «جلام» سامرا در جنوب صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

«جبار الدراجی» فرمانده عملیات سامرا در بیانیه‌ای، اعلام کرد: ۲۱ تروریست داعش قصد حمله به سمت ایست بازرسی پلیس فدرال در منطقه جلام سامرا با خودروی بمب گذاری شده را داشتند که با انفجار اشتباه این خودرو در انجام عملیات تروریستی خود ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: خودرو بمب گذاری شده پس از اینکه یکی از تروریست‌ها برای خداحافظی از سایر تروریست‌ها بوق زد درحالی که فراموش کرده بود این دکمه به باطری‌های انفجاری متصل است، به هلاکت کل اعضای این عملیات تروریستی منجر شد.

فرماندهی عملیات سامرا افزود: نیرو‌های امنیتی محل انفجار خودروی بمب گذاری شده را که در نزدیکی یکی از مخفیگاه‌های داعش بود، محاصره کردند.

این عملیات تروریستی در حالی با اشتباه خود داعشی‌ها خنثی شد که روز پنج‌شنبه نیز تروریست‌ها حمله‌ای به نیرو‌های پلیس فدرال در کرکوک داشتند.

یک منبع امنیتی از کشته و زخمی شدن ۵ نفر از اعضای پلیس فدرال عراق در روز پنجشنبه در پی حمله عناصر داعش در استان کرکوک در این کشور خبر داد.

این منبع امنیتی به در ادامه پایگاه خبری شفق نیوز گفت: اعضای داعش به نیرو‌های پلیس فدرال در در روستای «عرب کوی» در جنوب شهرستان داقوق حمله کردند که بر اثر آن، سه نفر از اعضای پلی فدرال کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

مثلث کرکوک، دیاله و صلاح الدین به علت مناطق بیابانی و صعب العبور محل اختفای تروریست‌های داعش است که با حمایت‌های آمریکا هر از گاهی به این استان‌ها حمله و مردم و نظامیان را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تروریست های داعش اقدام تروریستی انفجار در عراق تروریست ها پلیس فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه