Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: آخرین بازی نیم فصل اول خود را باید برابر سایپا انجام بدهیم. با توجه اینکه  سازمان لیگ زمان  ۳ بازی نیم فصل دوم هم اعلام کرده است، فاصله‌ای بین ۲ نیم فصل نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازی پایانی ما در نیم فصل اول خیلی مهم است. سایپا تیم جوان، دونده و باانگیزه بالایی محسوب می‌شود. این تیم نشان داده  که در زمین خودش برای هر تیمی حریف سرسختی است.

او ادامه داد: تیم سایپا بازیکنان باکیفیتی دارد که شرایط بازی را برای تیم ما سخت می‌کند. امیدوارم در بازی پیش رو بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و بازیکنان برنامه‌هایی که تمرین کردیم را بتوانند در زمین مسابقه اجرا کنند. یک نکته مهم این است که نتایج تیم ما در نیم فصل اول نوسان داشته  و  این موضوع مقداری هواداران را نگران کرده است که به طور کامل آن‌ها حق دارند. البته  تراکتور خاص است.

امیدوارم پیروز شویم 

چمنیان گفت: مسئولیت زیاد است و امیدوارم بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه  بازی با سایپا بتوانند با تمرکز بالا و احساس مسئولیت فوق العاده‌ای که بر دوش همه ما است بتوانند توانایی خود را نشان بدهند و بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. در مجموع تیم ما در خارج از خانه بهتر عمل کرده است و ۴ پیروزی از ۵ برد خود را در خانه حریفان به دست آورده ایم.

مربی تراکتور بیان کرد: تیم داوری خوبی برای بازی ما برابر سایپا انتخاب شده است  و به طور حتم با قضاوت خوبی که  داوران انجام خواهند داد و بازی جوانمردانه‌ای که از سایپا سراغ داریم شاهد بازی زیبا خواهیم بود.

او درباره مصدومان و محرومان تیم تراکتور در این بازی گفت: خوشبختانه بازیکن  محرومی برای این بازی نداریم. عکاشه حمزاوی هم مصدوم است و روز گذشته همراه با سایر بازیکنان تمرین کرد. اگر کادر پزشکی مراحل درمان این بازیکن را  تکمیل کند این احتمال وجود دارد که بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

بازیکنان تراکتور تست کرونا دادند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور عباس چمنیان تیم فوتبال سایپا لیگ برتر فوتبال نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»