Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:02:03 GMT

آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان در سایه کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۰۸۷۸

آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان در سایه کرونا

ایسنا/زنجان سرانجام بعد از ماه‌ها تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های ورزشی از هفته گذشته در زنجان از سر گرفته شد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص نحوه آغاز فعالیت رشته‌های ورزشی به خبرنگار ایسنا گفت: طبق دستورالعمل اخیری که از سوی ستاد استانی کرونا صادر شده است، رشته‌هایی که جزو رشته‌های پربرخورد نیستند، می‌توانند فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حمزه‌پور با تاکید بر اینکه فعالیت رشته‌های ورزشی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، افزود: طبق اعلام ستاد استانی کرونا، فعالیت رشته‌های ورزشی در برهه جدید شامل استخرهایی که در شهرستان‌های زرد و آبی به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند نیز می‌شود.

وی با یادآوری اینکه تعطیلی رشته‌های ورزشی به دلیل همه‌گیری کرونا آسیب جدی به جامعه ورزشی وارد کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه بعد از رایزنی‌های متعدد توانستیم مجوز فعالیت رشته‌های ورزشی که جزو رشته‌های پربرخورد نیستند را در شهرهای زرد و آبی استان اخذ کنیم.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت همه رشته‌های ورزشی در شهرهای زرد و آبی باید در سایه پروتکل‌های بهداشتی باشد، خاطرنشان کرد: بر نحوه فعالیت همه باشگاه‌های ورزشی نظارت کامل خواهیم داشت تا این فعالیت‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی ورزشی فعالیت ورزشی همه باهم علیه کرونا فعالیت رشته های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز