Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاهی در ایالت بایرن در جنوب آلمان روز جمعه آنجلو کلی، خواننده ایرلندی را به دلیل نقض قانون ممنوعیت کار کودکان مجرم شناخت.

این خواننده از فرزند چهار ساله خود هنگام اجرای ترانه‌هایش بر روی صحنه کنسرت استفاده کرده بود. آنجلو کلی، خواننده ۳۹ ساله از سوی دیوان اداری شهر هاسفورت سه هزار یورو جریمه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تابستان سال ۲۰۱۹ به همراه پسرش ویلیام بر روی صحنه کنسرت رفته بود تا ترانه «چه دنیای شگفتی» را اجرا کند. لوئیس آرمسترانگ، خواننده و موسیقی‌دان سبک جاز این ترانه را برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ ضبط و منتشر کرده بود.

ویلیام کوچکترین فرزند آنجلو کلی است. این خواننده در مجموع پنج فرزند دارد و اغلب به اجرای ترانه‌های محلی می‌پردازد.

در حکم دادگاه اداری هاسفورت آمده است: «ویلیام در جریان اجرا دستکم ۳۰ دقیقه روی صحنه ایستاده بود و به عنوان خواننده همراه یا اجراکننده ترانه خودش هنرنمایی کرد.»

در ادامه حکم دیوان اداری هاسفورت هم آمده است: «این حادثه در چهارچوب قانون حفاظت از کودکان، کار کودک محسوب می‌شود.»

آنجلو کلی در صفحه فیسبوک خود نوشت که تقاضای تجدیدنظر در حکم صادره را ارائه خواهد کرد. بنا به قانون آلمان کودکان سه تا شش ساله می‌توانند روزانه دو ساعت اما تنها در ساعات خاصی از روز به طور علنی به اجرای موسیقی بپردازند. با این حال هنرنمایی آنها نباید بعد از ساعت پنج بعدازظهر ادامه پیدا کند. این در حالی است که فرزند آنجلو کلی تا ساعت هشت شب بر روی صحنه به اجرای موسیقی مشغول بوده است.

وکیل مدافع آنجلو کلی ضمن انتقاد از حکم صادره گفت که حضور ویلیام کلی در کنار پدرش بر روی صحنه کنسرت نباید «کار کودکان» در نظر گرفته شود. شخص آنجلو کلی نیز گفته است که هیچ چیز به اندازه «سلامت» فرزندانش برای او اهمیت ندارد./یورونیوز

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بر روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد

«دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا از سوی یک قاضی فدرال به پرداخت ۹هزار دلار به خاطر توهین به دادگاه جریمه شد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، قاضی ناظر بر محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را به دلیل اهانت به دادگاه به پرداخت ۹هزار دلار جریمه کرد و گفت در صورت ادامه این رفتار ممکن است حکم زندان برای ترامپ صادر شود.

قاضی ژان مرچان در یک دستور نوشتاری تصریح کرد: این جریمه ممکن است برای بازدارندگی ترامپ کافی نباشد ولی او صلاحیت اعمال مجازات بالاتر را ندارد.

مرچان نوشت: بدینوسیله به متهم اخطار می‌شود که دادگاه، تخلفات عمدی از دستورات اعلام شده را تحمل نخواهد کرد و در صورت لزوم مجازات حبس را در نظر خواهد گرفت.

این قاضی فدرال برای جلوگیری از انتقاد ترامپ از شاهدان و سایر افراد دخیل در این پرونده، این حکم را اعلام کرد.

از سوی دیگر قاضی ناظر بر محاکمه ترامپ، وی را برای هر یک ۹ بیانیه‌ برخطش علیه قوانین دادگاه هزار دلار جریمه کرد.

قاضی همچنین به ترامپ دستور داد تا این بیانیه‌ها را در اولین فرصت از حساب شبکه‌های مجازی خود حذف کند.

هنگامی که خبرنگاران از ترامپ خواستند در مورد جریمه اظهارنظر کند، ترامپ پاسخی نداد.

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟