Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان جمشیدی می گوید: خیلی دوست داشتم علی انصاریان خودش زنده بود و می‌ توانست فیلمش را در جشنواره ببیند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر زنده ‌یاد علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در این مراسم که جمعی از هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره مانند الناز حبیبی، بهرنگ علوی و پژمان جمشیدی، از علی انصاریان سخن گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این کلیپ‌، از حاضران درخواست شد که بایستند و به افتخار علی انصاریان دست بزنند.

رفاقت علی انصاریان و پژمان جمشیدی مربوط به یک سال و ده سال نیست. آنها بیش از 20 سال با هم رفاقت کردند. آنها از تیم ملی جوانان با یکدیگر همبازی بودند و این با هم بودن در پرسپولیس و تیم ملی بزرگسالان ادامه پیدا کرد. این رفاقت پس از پایان فوتبال شان هم ادامه پیدا کرد.

پژمان جمشیدی با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به گفت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.

جمشید افزود: اولین حضور علی انصاریان در جشنواره فجر بود و همان ‌طور گه گفتم خیلی دوست داشتم او خودش زنده بود و می‌ توانست فیلمش را در جشنواره ببیند.

پیشکسوت فوتبال افزود: علی انصاریان و مهرداد میناوند دو تن از دوستان صمیمی و عزیز من بودند که دیگر در قید حیات نیستند اما یاد و خاطره این عزیزان همیشه با من خواهد بود.

جمشیدی در پایان گفت: دلم برای خاطرات روزهایی که با انصاریان و میناوند بودم تنگ شده است و این روزها آن را در ذهنم مرور می‌ کنم.

علی انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن ‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود (چهارشنبه 15 بهمن‌ماه) در 43 سالگی درگذشت.

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی ایران و پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس جشنواره فیلم فجر علی انصاریان پژمان جمشیدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود