Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هدف این جشنواره‌ بین‌المللی ایجاد فضایی مناسب برای حمایت و تقویت فیلم‌سازان آماتور و حرفه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی با فراهم آوردن فضاهایی برای تعامل مستقیم و فرصت‌هایی برای یادگیری از متخصصان صنعت سینما است. چهارمین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی، ۱۱ تا ۱۳ فوریه ‌۲۰۲۱ میلادی مطابق با ۲۳ تا ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ هجری‌خورشیدی در هندوستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌ بهمن یکی دیگر از ساخته‌های این فیلم ساز اهل دزفول نیز برای حضور در بخش رقابتی نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «Coal City» نیجریه انتخاب شده است.  این جشنواره به بهترین فیلم بلند، بهترین فیلم کوتاه، بهترین مستند، بهترین فیلم دانشجویی تجربی، بهترین فیلم انیمیشن، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن جایزه اهدا می‌کند.

نخستین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی از ۲۵ تا ۲۷ مارس۲۰۲۱ میلادی، مطابق با پنجم تا هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ هجری‌خورشیدی در نیجریه برگزار خواهد شد. فیلم‌ کوتاه "یک اتفاق کوچک" اثر این هنرمند دزفولی نیز چندی پیش پنج جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم «FFTG Awards» آمریکا از جمله بهترین فیلم تجربی(سید رضا سبزقبا)، بهترین کارگردانی(سید مرتضی سبزقبا)، بهترین فیلم‌نامه(سید مرتضی سبزقبا)، بهترین صداگذاری(حسین قورچیان) و بهترین بازیگر مرد(مجید اردلان) را از آن خود کرد.

کد خبر 584607 برچسب‌ها جشنواره استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جشنواره استان خوزستان بهترین فیلم بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد