Web Analytics Made Easy - Statcounter

«توتم فیلمز» یک کمپانی پاریسی امتیاز پخش «قصیده گاو سفید» را به دست آورد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، توتم فیلمز که در پاریس واقع است دیروز اعلام کرد امتیاز فروش «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم را که یک روز قبل به بخش رقابتی برلیناله هفتاد و یکم راه یافت به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کمپانی درام «قصیده گاو سفید» را اوایل مارس در بازار فیلم اروپا ارایه می‌کند.

توتم فیلمز که سال ۲۰۱۹ توسط آگاته والنتین، لوری پارلینی و برنیس ونسان ایجاد شده کمپانی فروش و تولید است و سال پیش در بازار فیلم کن به خوبی مورد توجه قرار گرفت و جریان ساز شد. این کمپانی موجب فروش وسیع «گاگارین» یکی از فیلم‌های منتخب بخش رسمی جشنواره کن در سطح جهان شد.

ایران تاکنون برنده خرس طلایی بهترین فیلم بلند و چند جایزه دیگر برلیناله شده است.

گرچه صناعی‌ها و مقدم از استعداد‌های جدید محسوب می‌شوند، اما مقدم با بازی در فیلم «پرده» جعفر پناهی که برنده خرس نقره‌ای برلیناله ۲۰۱۳ شد، شناخته شد.

وی در فیلم «قصیده گاو سفید» در نقش مینا مادر تنهایی بازی کرده که یک دختر ناشنوا دارد و از اینکه شوهرش بابک یک سال پیش به دلیل جرمی که مرتکب نشده اعدام شده بسیار ناراحت است.

توتم فیلمز در یادداشتی از این فیلم به عنوان داستان مبارزه یک زن برای عدالت، شناخت و استقلال یادکرده و نوشته فیلم با کارگردانی متفکرانه از موتیف‌های بصری استفاده کرده و نور را فراتر از تاریکی قرار داده است و بیش از همه درام مرکزی و تراژدی فیلم تاثیرگذار است.

مقدم و صناعی‌ها پس از «احتمال باران اسیدی» با همکاری هم در سال ۲۰۱۸ فیلم «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» را نوشتند و کارگردانی کردند. «قصیده گاو سفید» دومین همکاری مشترک آنهاست.

این فیلم سینمایی پیش‌تر در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم «فجر» به نمایش در آمده بود. غلامرضا موسوی تهیه‌کنندگی فیلم «قصیده گاو سفید» را بر عهده دارد و مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی‌سام بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند. مریم مقدم، بهتاش صناعی‌ها و مهرداد کوروش‌نیا نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم های ایرانی سینمای ایران سینما و تئاتر قصیده گاو سفید صناعی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درچارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دورتموند امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش سینگال ایدونا پارک (وستفالن) میزبان پاری سن ژرمن است.

دورتموند و پاری سن ژرمن برای رسیدن به این مرحله به ترتیب از سد ۲ تیم اسپانیایی اتلنیکو مادرید و بارسلونا عبور کردند تا در یک قدمی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند. شاید خیلی از کارشناسان و هواداران فوتبال در ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان تصور نمی‌کردند این ۲ تیم به این مرحله برسند چرا که پاریسی‌های تحت هدایت لوییس انریکه در ابتدای فصل ۲ بازیکن نامدارشان یعنی لیونل مسی و نیمار را از دست دادند، اما بازیکنان PSG نشان دادند بدون این ۲ ستاره نیز می‌توانند شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

۲ تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جاری با یکدیگر همگروه بودند که در بازی رفت پاریسی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند و در بازی برگشت در سیگنال ایدونا پارک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن تاکنون ۶ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این تعداد بازی ۱ برد سهم زنبور‌ها و ۲ پیروزی نصیب پاریسی‌ها شده است و ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان لوییس انریکه مطمئنا امشب در ورزشگاه خانگی دورتموند با وجود هواداران پرشور زنبور‌ها کار بسیار سختی خواهند داشت و شاید تساوی نیز برای پاریسی‌ها نتیجه قابل قبولی باشد تا در پاریس بتوانند کار را تمام کنند، اما در سوی مقابل زنبور‌ها با توجه به اینکه قهرمانی در بوندسلیگا را از دست دادند و ۳ هفته مانده به پایان بوندسلیگا حتی شانس شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز تا حدود زیادی پایین آمده است به همین دلیل آنها با انگیزه فراوانی به دنبال رسیدن به فینال این رقابت‌ها هستند و به همین خاطر این دیدار جذاب خواهد شد.

آنتونی تیلور داور ۴۵ ساله انگلیسی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد