Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ۶ کارگاه غیرمجاز تیرچه بلوک در بخش دشت ارژن شیراز توسط اجرای احکام این ادراه کل پلمب شد.

غلامرضا سالاری افزود: طبق گزارش اداره کل استاندارد، تولیدات این کارگاه‌ها به لحاظ کیفی و عدم رعایت موازین استاندارد، قابلیت استفاده در ساخت و ساز‌ها را نداشته و عرضه آن‌ها توسط این واحد‌ها عملی خلاف قانون تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: مقرر شده با نظارت‌های مستمر از ادامه فعالیت کارگاه‌های مصالح ساختمانی  بدون مجوز جلوگیری به عمل آید و در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم تا ضمن تهیه مصالح استاندارد از مراکز معتبر و مورد تایید، واحد‌های غیرمجاز تولید مصالح ساختمانی را به اداره کل استاندارد گزارش تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد