Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری دختران امروز در سطح ملی با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای با نشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پسا کرونا و انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تأثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران کرونا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دانش‌آموزان دختر استان در پنج رشته این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر و قابل تقدیر کشوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه کیانا مرادی از دبستان ۱۳ آبان ناحیه یک کرج رتبه اول کشوری در رشته پویانمایی، ثنا مارزی از دبستان حجت ابن الحسن ناحیه دو رتبه دوم کشوری در رشته فیلم داستانی، کسب کردند، تصریح کرد: همچنین مهسا بشیری از هنرستان شهید غلامحسینی ناحیه دو رتبه دوم کشوری در رشته فیلم مستند، شایسته کلانی از هنرستان علامه امینی ناحیه سه رتبه سوم کشوری در رشته نماهنگ به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: غزل پوردشت از هنرستان موفقیان شهرستان نظرآباد نیز در رشته عکاسی شایسته تقدیر شناخته شد.

قاسمی با تبریک به این دختران پرتلاش و دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره به خصوص کارشناسی امور زنان استان گفت: اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن خمینی، معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین وزارت در حرم مطهر امام خمینی و به صورت مجازی برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از درخشش دختران دانش‌آموز استان البرز، اظهار کرد: اجرای این جشنواره در سطح ملی با هدف هویت‌یابی دختران و هم‌چنین نشان دادن نقش مؤثر آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط، امید و همبستگی در خانواده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: این دستاورد را به جامعه فرهنگیان، دانش‌آموزان، خانواده آنان و کادر اجرایی مدارس منتخب تبریک می‌گویم.

کد خبر 5145551

منبع: مهر

کلیدواژه: سالار قاسمی آموزش و پرورش البرز شهرستان کرج چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد مجلس شورای اسلامی کشوری در رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی