Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه از جوانی تا امروز همیشه هوادار سپیدرود بوده ام گفت: من خود را یک سپیدرودی اصیل می دانم و برای حل مشکلات این تیم هر کمکی که بتوانم انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوبخت در ادامه افزود: در جریان کامل مسائل سپیدرود هستم و از شرایط و مشکلات امسال این تیم نیز با خبرم و حتما با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به صورت ویژه صحبت خواهم کرد و به این تیم بازیکن ساز، مردمی و ریشه دار فوتبال کشور که بیش از ۵۰ سال توانسته روی پای خود بایستد و پایدار بماند، کمک مالی می کنیم.

در ادامه سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با سپاسگزاری از حسن نظر و توجه دکتر نوبخت به سپیدرود گفت: همانطور که می دانید سپیدرود به نوعی هویت مردم رشت به شمار می رود و به رغم مشکلات ساختاری، لجستیکی، مدیریتی و دست به دست شدن های فراوان، هنوز محبوب ترین تیم فوتبال رشت و استان بوده و تنها با اتکاء به اندوخته سرمایه اجتماعی خود توانسته است به حیات خود ادامه دهد.

مدیرعامل سپیدرود در پایان گفت: این باشگاه مردمی پس از سقوط از لیگ برتر و دسته اول با عنایت به بدهی های گذشته و هزینه های سنگین تیمداری خصوصی و حضور در لیگ، با مشکلات فراوانی مواجه بوده و امیدواریم هم چون گذشته مورد حمایت و پشتیبانی حضرت عالی قرار گیرد و این باشگاه سپاسگزار و مرهون حمایت های مداوم جناب عالی بوده و خواهد بود.

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد حراج لیونل مسی برای کمک به کودکان مبتلا به سرطان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد که پس از گذشت نزدیک به ۷ ماه از رخ‌دادهای هفتم اکتبر سال گذشته میلادی وضعیت ساکنان غزه روز به روز بدتر می‌شود.

گوترش گفت: از کابینه اسراییل و سران حماس می‌خواهم که به توافقی برای آتش‌بس و آزادی اسیران دست پیدا کنند. از کشورهای هم‌پیمان اسراییل می‌خواهم که اسراییل را به عدم عملیات نظامی زمینی در رفح قانع کنند.

وی ادامه داد: حمله به رفح تاثیرات ویرانگری روی فلسطینیان در غزه و پیامدهای خطرناکی در کرانه باختری و تمامی منطقه دارد.

دبیرکل سازمان ملل متحد افزود: حمله به کاروان‌ها و تاسیسات بشردوستانه و افراد نیازمند مجاز نیست. از کابینه اسراییل می‌خواهم که روند ورود کمک‌ها به غزه را تسریع ببخشد و امنیت کاروان‌های همراه آن از جمله آنروا را تامین کند.

گوترش ادامه داد: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: طرحی برای اجرای توصیه‌های گزارش مستقل آماده‌شده درباره آنروا وجود دارد. از کشورهای عضو و طرف‌های کمک‌کننده می‌خواهم که تامین مالی لازم برای تداوم کار آنروا را انجام بدهند.

گوترش در پایان مدعی شد: ما به اقدام برای دستیابی به راه حلی بر پایه پایان اشغالگری و تاسیس کشور قابل زندگی فلسطین پایبندیم.

کد خبر 6093581

دیگر خبرها

  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم