Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:33:41 GMT

روایت محسن رضایی از گزارش تخلفات ۱۵۰ سوداگر بورس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۸۲۱

روایت محسن رضایی از گزارش تخلفات ۱۵۰ سوداگر بورس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تلاش جمعی از اقتصاددانان کشور برای تهیه و ارسال قریب الوقوع یک گزارش جامع از تخلفات ۱۵۰ نفر سوداگر بازار بورس خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با تبریک حلول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر(ع) گفت: امام محمد باقر(ع) همراه با فرزند برومندش امام صادق (ع) اولین نهضت علمی فراگیر را در جهان اسلام پایه گذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به مختصات دهه پنجم انقلاب گفت: در این دهه، تهدیدها و فرصت ها با دهه های دوم، سوم و چهارم متفاوت است. برخی نظریه پردازان و حکمرانان غرب با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی، مصمم اند که در هشت سال آینده نیز درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند و ما متقابلاً باید تلاش کنیم که تحریمها را خنثی یا کم اثر کنیم و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان کنیم.

رضایی در پاسخ به نظرات کارشناسی فعالان سایبری که دیدگاههای کاربردی خود را جهت انتقال به شورای عالی فضای مجازی و مقام معظم رهبری به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند، گفت: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد. همچنین رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است. دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه های اجتماعی انجام می دهند. با هسته های پراکنده در آفند و پدافند سایبری نمی توانیم علیه شبکه های سازمان یافته از جمله منافقینی که از آلبانی شایعه افکنی می کنند، و اسرائیل مقابله کنیم. 

 رضایی با اشاره به آثار سوء غفلت از فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهم در نظام عرضه دارد و عامل موثر بر تحول فرایند تولید و قیمت گذاری کالا و خدمات است.

رضایی در ادامه سخنان خود، به بررسی تاثیر فضای مجازی بر قیمت گذاری غیرواقعی برخی سهام پرداخت و ضمن انتقاد از ارزان خریدن های سوداگرانه ۱۵۰ نفر در ماههای ابتدای جهش بورس و ثروت بادآورده برخی شرکت ها و موسسات در مرداد و شهریور ماه که عملاً سرمایه مردم را در بورس به یغما بردند، از تلاش اقتصاددان های دلسوز کشور و انقلاب در تهیه و ارسال قریب الوقوع یک گزارش جامع از تخلفات این ۱۵۰ نفر و رفتار سوداگرانه شرکت های مذکور خبر داد.

رضایی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی در عرصه های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم. با پیروزی انقلاب حاکمیت مردم بر سیاست محقق شد ولی هنوز بانکها، موسسات مالی و اعتباری و بیمه ها آنچنان که باید در خدمت رونق تولید و منافع مردم نیستند و دهه پنجم انقلاب را باید به دهه زمینه سازی برای برقراری مردمسالاری اقتصادی و تثبیت حاکمیت مردم بر اقتصاد تبدیل کنیم. و برای این تحول، نیازمند مشارکت گسترده و عمیق مردم در شناخت و دفاع از منافع ملی هستیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بورس شورای عالی فضای مجازی مجمع تشخیص مصلحت نظام مقام معظم رهبری ایران انقلاب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با سالگرد عملیات بیت المقدس در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱، مصاحبه ای از سرتیپ بازنشسته توپخانه و ستاد «مسعود بختیاری» از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افسر عملیاتی قرارگاه کربلا از طراحان عملیات بیت المقدس(عملیات آزادسازی خرمشهر) در خصوص نحوه طرح‌ریزی، اجرای و در نهایت موفقیت عملیات بیت‌المقدس در سایت جماران منتشر شد.

در بخش ابتدایی این گفتگو امیر بختیاری توضیحاتی درباره نقش ارتش در مدیریت جنگ پرداخته و می گوید؛« مدیریت صحنه جنگ را ارتش بر عهده داشت. به این دلیل که در آن زمان هنوز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسجام سازمانی پیدا نکرده بود. اساساً سپاه به عنوان فرماندهی کل تشکیل نشده بود و به صورت سپاه شهری با وظیفه انتظامی عمل می‌کرد. آقای ابوشریف و مرتضی رضایی که هر دو به فرماندهی سپاه منصوب شدند، اساساً معتقد به جنگیدن سپاه با دشمن خارجی نبودند و اعتقاد داشتند که سپاه وظیفه دیگری دارد. اما تعدادی دیگر که از فرماندهان سپاه که عمدتاً متعلق به استان خوزستان بودند مثل آقای شمخانی، سردار رشید، احمد غلامپور و شهید احمد سوداگر اعتقاد داشتند که سپاه باید در جنگ برون مرزی نیز شرکت کند. غرض این بود که بگویم در سال اول جنگ مدیریت صحنه بر عهده ارتش است، زیرا نیروهای سپاه هم فاقد سازمان و هم فاقد تجربه هستند.»

خبرآنلاین در بازنشر این گفتگو در رسانه خود، این بخش از اظهارات امیر بختیاری را محور تیتر خود قرار داده و سهوا نام آقای محسن رضایی را به جای مرتضی رضایی آورده بود، که به این وسیله از این اشتباه سهوی عذرخواهی می کند.

متن کامل این گفتگو با تیتر «امیر سرتیپ بختیاری: در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند» را بخوانید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901285

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند