Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@21:46:00 GMT

دستگیری سارق قطعات خودرو در فیروزآباد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۱۸۷۷

دستگیری سارق قطعات خودرو در فیروزآباد

فرمانده انتظامی "فیروزآباد" از شناسایی و دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف 21 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "مهدی جوکار"  بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات  اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی یک سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی "فیروزآباد" با اشاره به اینکه در بازجویی به عمل آمده از متهم، 21 فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو کشف شد، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز و از قرار دادن آن در کوچه‌ها و معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد